hoi allemaal,
ik wil het volgende voorleggen en graag weten wat jullie ervan vinden:
IK ben nu 1 1/2 jaar werkzaam in een schoenenwinkel als verkoopmedewerkster, maar met de intentie om zo gauw als het mogelijk is de opleiding assistent filiaalleider te volgen.
helaas na 1 1/2 jaar nog steeds geen opleiding, na een jaar kon ik beginnen maar die maand ging ik op huwelijksreis en werd de opleiding verschoven naar januari maar weer helaas in januari te weinig personeelsleden die die opleiding willen doen dus weer verschoven nu naar september 2007.
al die tijd vanaf het begin wordt ik wel gezien als assistent filiaalleider, ik vervang hem in de zomer vakantie (3 weken), tijdens ziekte (2,5 week), vakantie (1 week), aanstaande vakantie (1 week) en aankomende zomer (3 weken), daarnaast sta ik 1 dag in de week in een ander filiaal zodat die leidinggevende een dag vrij heeft.
maar dit allemaal voor een salaris van een verkoopmedewerkster en alleen bij 3 volwaardige weken vervanging krijg ik 40,- bruto (voor 3 weken hé).
in die weken geef ik leiding aan 3 tot 7 medewerksters, verzorg de administratie.
tevens heb ik een minimaal 24-uurs contract maar ik werk gemiddeld 29 á 34 uur (al 1 1/2 jaar)
achtergrond info:
ik heb op mijn 15e tot 17e ook hier gewerkt tijdens mijn opleiding mbo detailhandel verkoopmedewerkster.