arbeidsproblemen

• bennie

Goedendag,

Volgende probleem is gaande: Heb in een dwaze bui bedrag van 1500 e gestolen van werkgever.

Daad opgebiecht. Aangifte ingetrokken.Werkgever heeft salaris februari 2007, vakantiegeld en vakantiedagen ingehouden en wil een extra aflossingsregeling van 600 euro treffen omdat hij zegt dat salaris, vakantiegeld en vakantiedagen het bedrag niet dekt.

Beste suggestie en goede baas….MAAR…ik denk dat ik teveel terugbetaal.

Salaris is 1632 bruto = 1252 e netto.

Maand februari 11 dagen gewerkt (4 daagse werkweek a 38 uur).

Vakantiegeld periode 17 oktober 2006 tot en met 21 februari 2007.

Resterende vakantiedagen 5

Als ik alles een beetje nareken heb ik het idee dat mijn werkgever mij meer vraagt om terug te betalen dan dat er weg was.

Wie kan mij serieus schriftelijk een antwoord geven.

• menno

Dat is niet zo eenvoudig na te rekenen met de info die je geeft.

Maar effe wat anders….. dat je baas de aangifte intrekt en je niet ontslaat vind ik erg toegeeflijk van hem/haar. Je mag m.i. erg blij zijn dat e.e.a. zo loopt. En dus zou ik maar niet teveel “zeuren” of het wel precies klopt.

• sander

IK denk het niet denk dat ik het “spelletje” wat je werkgever nu speelt ik precies het zelfde zou doen, En als het bedrag door die gene plus een paar dagen extra gewerkt is.

Heb ik ook nog een mooie promotie voor hem in het voor uitzicht.

• bennie

In de eerste plaats wil ik iedereen bedanken die wel een serieus antwoord op de vraag kon geven. Daar een goede indicatie te geven van het probleem moest ik dan ook het één en ander prijsgeven.

Verder wil ik ieder vragen zijn mening voor zich te houden, daar het niet relevant is aan de vraag en daar ook niet geintresseerd in ben.

Vriendelijk dank

Bennie

• fer

bennie je bent een topper….

• Luca

Wat schrijf je hier nu eigenlijk? Beetje rare zin……

• Octopuss

Of een flopper ;)

• sint

als ik de baas was over bennie,

ging de deurwaarder na zijn huisje toe.

ik zou dat niet pikken dat werknemers mij bestelen.

ik zou hem helemaal kaal plukken:

huisje kwijt

vrouwtje/vriend kwijt

auto kwijt

kinderen kwijt

alle centjes kwijt.

dat zou ik doen.

gegroet

• menno

Duidelijk Bennie, is je goed recht. Je wilt niet op de stafbank hier zitten en gelijk heb je. Maar ja, je ziet wat mensen (en ik ook) ervan denken en dan vergeten ze je werkelijke vraag effe..

Wat je baas te terug vraagt is inderdaad meer dan die Eur 1500. Schat in zo'n beetje Eur 2500, maar dit is een vrij ruwe schatting dus hou me er niet aan!

Of die 1000 euries extra het je waard zijn om alles zo te regelen (zonder ontslag en/of aangifte) moet je zelf bepalen.

Groeten Menno

• Bennie

Dank je wel menno