salarisonderhandelingen

• Maria

Hallo Allemaal,

Ik heb morgen voor het eerst salarisonderhandelingen. Ik ga de functie coördinator derde-lijns bekleden. Op dit moment heb ik ?1450,- bruto. Ik ben 23 jaar en heb een HBO opleiding. Ik zou graag willen weten wat ik zou kunnen vragen aan salaris. Ik moet de problemen met onze klanten gaan oplossen, lijkt mij een redelijk verantwoordelijke functie!

Het voordeel is dat al een aardige tijd in het bedrijf werk, dus ze weten wat allemaal kan en hoe ik werk.

Alvast bedankt!

• joyce

Sorry geen idee. Maar nu maar 1450 bruto per maand?

Voor hoeveel uurtjes is dat dan? Of bedoel je Netto?

Zou zeggen HBO toch zeker iets van 1900 bruto per maand voor 40 uur. Of heb je voor dit werk maar mbo nodig? dan zou ik zeggen, gezien je leeftijd 1600.

• Maria

Nee, het is echt bruto. En voor het werk dat ik nu doe is ook HBO een vereiste! Het is voor 40 uu per week!

• jasper

Hebben ze jouw opleiding betaald en willen ze dat op deze manier terugverdienen?

Ik verdiende zelfs in de aanloopschaal van een ziekenhuis na mijn opleiding 1550 bruto voor 36 uur terwijl dat eigenlijk al onderbetaald was…..

Ben na 1 jaar aanloopschaal gelukkig ruim 600 bruto omhooggeschoten! :-D

• Maria

nee, ik heb mijn opleiding zelf betaald! Maar ik kan dus proberen om rond de 2100 te gaan zitten en altijd nog zakken naar 1900?

• jasper

Proberen kan altijd…..Ben benieuwd wat het gaat worden!

Qua leeftijd en opleiding denk ik dat 1900-2100 wel zou moet kunnen!

Maar je hebt zelf denk ik wel het gevoel hoe graag ze je willen hebben/houden

of niet…

• Maria

Op de ene afdeling willen ze me niet kwijt en de ander wil me heel graag hebben, dus het voelt wel goed!!

Ik laat het jullie vanmiddag weten!

• jasper

En

• fer

tja, waarschijnlijk niet zo goed afgelopen……

• Maria

het is uitgesteld naar aankomende woensdag, de directeur was ziek…