salaris rieel??

• bob de bouwer.

ben werkzaam in grote winkelketen als ass. filiaalmanager. Heb een 4 daagse werkweek van 35 uur is 4 dagen van 9-18 omdat pauze;s worden betaald. Verdien 2700 euro bruto. krijg kerstgratificatie van 4 procent,plus verschillende bonussen bij behaalde targets. Heb leiding over ongeveer 50 meestal vrouwelijke medewerksters. Willen me graag als filiaalmanger hebben(moet dan 5 dagen gaan werken). Wil zelf minimaal 3500 euro hebben. Is dit rieel??

groetjes.

• Sjorske

Gezien je nederlandstalige vaardigheden, lijkt het mij onmogelijk om deze functie te gaan vervullen!

Een aantal voorbeelden uit jouw tekst:

1.pauze;s

2.filiaalmanger

3.rieel

Bovendien: vrouwelijke medewerksters is een contaminatie!

Een cursus LOI is wellicht verstandig voordat je verder gaat met vakken vullen!!

• Keso

Werkt vier dagen van 09.00 tot 18.00 uur en de pauze betalen ze door.

Dat is 4 x (18-9) = 36 uur ipv. 35 uur.

• bob de bouwer.

he simpele mensen bedankt voor julie antwoord.

Als je jaloers bent,moet je maar beter lullen en niet zo veel van die loi curcussen volgen……………..

laterzzzzzzzzzzz

• Aafke

Moeten wij voor 3500 euro BRUTO (wat je overigens nog maar moet zien of je het krijgt) jaloers worden????????????

Je houdt hier slechts ongeveer 1900 netto aan over.

Nee hoor, ik ben het eens met Sjorske en Keso.

Overigens zitten er in je laatste mail weer een hoop fouten:

- julie

- curcussen

Sterkte met je gesprek, maar ik zou zeggen: schoenmaker blijf bij je leest! Met andere woorden blijf lekker vakken vullen!

Gegroet…..

• bob de bouwer.

He vriend,

Even voor de duidelijkheid. Van 3500 bruto blijft 2300 netto over.

Dat is dus 400 euro meer als jij denkt. En nee je hoeft niet jaloers te worden op 3500 euro. Ik vind het zelf wel een mooi salaris voor 4 daagjes per week vakkenvullen.

Een vriendelijke groet simpel mensje,

laterzzzzzzzzzzzz

• sint

bobbie blijf lekker door dromen.

• Roel

Jongens doe s normaal. Ik ben bedrijfsleider in een kleine winkel en verdien 2850 bruto p.m. Als ik in een grote winkel kom te werken als bedrijfsleider (meer dan 150.000 omzet) kom ik uit tussen de 3500 en 4000. Ben 33, heb mavo gedaan en daarnaast detailhandelgerichte cursussen. Het kan dus wel.

Gegroet.

• Aziz

wat is die bob de bouwer een ontzettende loser zeg. ik verdien zelf 5345,- bruto per maand. hou daar ongeveer 3100 netto aan over. wat hij zegt kan dus helemaal niet, tenzij hij geen pesioen opbouw heeft etc., etc. WAT EEN NERD ZEG!

Ga toch vakken vullen of waarschijnlijk in zijn geval zakken vullen.

• Luca

Maar waar maken we “ons” nu allemaal druk om?

Negeren, werkt het best.