chef werkplaats salaris

• Danny

Hallo,

Ik heb een vraagje over het salaris wanneer ik de functie als chef werkplaats ga vervullen.

Ik werk nu ruim 7 jaar als monteur (eerste monteur, auto-elektricien, APK) bij een dealerbedrijf. Verdien 2100euro bruto per maand (38uur, week).

Ik kan nu de functie als chef werkplaats over nemen in een werkplaats met 8 monteurs. Mijn vraag is wat zou ik dan voor salaris kunnen vragen?

Groeten Danny

• Iris

Hoi Danny

Ter vergelijking:

Mijn man is 10 jaar monteur geweest en nu chef werkplaats over 5 monteurs en verdient 2650 euro per maand bruto..Hij heeft qua kunnen het zelfde profiel als jij

Groeten,

Iris

• Danny

Bedankt, dat geetf me een indicatie. Misschien had ik er even bij moeten zetten dat ik 27 jaar ben. Ik denk uw man wat ouder?

Groeten Danny

• Iris

ja hij is 10 jaar ouder ja…

• edwin

laat even weten wat het word, ik zit met dezelfde optie. Ik ben erg benieuwd.

• Jaap

Ik denk tussen de 2400 en 2700 bruto

Tip: maak je nu veel overuren en straks wellicht niet meer? neem dit dan ook mee in je onderhandelingen, anders ga je er netto nog niet op vooruit

• edwin

we maken 36 uur per week, en betaald per 4 weken. Dus moet zowieso al goed opleten met het verrekenen. Overuren zijn bij ons altijd apart. dat houd ik ook zo. Ik zou nooit gaan voor een all in salaris. Als het druk is ben je de klos. En rustig hebben we het nooit.

bedankt voor je reactie trouwens.

• Danny

Ik heb inmiddels het werk van de werkplaatschef wel over genomen. Mijn werkgever is op vakantie, de salaris onderhandelingens komen nog. En overuren, die hebben ze nog nooit uitbetaald!! Zolang ik op zaterdag nog een beetje mijn eigen dingen kan doen zal ik daar niet over klagen.

Iederen bedankt voor de reakties!

• luuk

mail me terug hoeveel je verdient per maand als goede chef-kok