GEEF HIER JE SALARIS OP

• Mikey

Functie: Senior Technician

Opleiding: MTS ( Automatiserings Energie Techniek BOL4 )

Werkervaring: 3 Jaar

Leeftijd: 24

Salaris ( bruto ) : 3389 euro p/m

Extra: 8% vakantietoeslag 8,33% van het dat jaar verdiende loon incl overwerk.

Jaarsalaris : 47310 euro

• Pierre

Voor een electromonteur is dit naar mijn mening erg beroerd betaald ,maar tip op google cao search in typen gaat er een wereld voor je open

Zelf dit jaar 3 verschillende baantjes gehad

1 leidingevende monteur service organisatie met bus van de zaak 3200 (is wel het matje ,andere concureerende bedrijven boden niet meer ) 10 jaar gewerkt

2 E&I monteur in 5 ploegen 32 uur ,ook de kerstdagen werken ,maar kreeg inc 30% ploegen toeslag 5100 euro ,werk je op een erkende feestdag dan 250 euro netto er bij (zit je zo rond de 3000 euro netto per mnd ) helaas ging dit bedrijf weer terug naar dag dienst met oproep/pieper dienst ,dus weer verder zoeken (zou dan rond de 3500 verdienen ,met 25 vak / 12 atv )

3 E&I (electro en instrumentatie ) zorgen dat een petro/chemie`s proces vlekkeloos werkt dagdienst bij de (grootste raffinaderij ) 3850 bruto voor 34,8 uur

25 vakantie 20 atv ,en 11 festdagen vrij ,nog een plantbonus (soort winstuitkering ) van 2500 tot 4000 euro

maar ben bij 5 bedrijven op gesprek geweest ,waarvan er 4 schrokken van mijn laatst verdiende salaris ,tja dan ga je domweg verder zoeken dat ik iets moest zakken wist ik wel ,maar wilde me zo duur mogenlijk verkopen

• Pierre

Is redelijk ,facilitaire diensten zitten iets onder de zorg en een flink stuk onder de chemie cao

• Pierre

Dit is 1000 euro te weing ,helaas komt dit vaker voor met bv kleine electro technische bedrijfjes

gesprek met de baas is zeker op zijn plaats

succes

• Kitty

Ik werk op de Verkoop binnendienst, al 10 jaar bij hetzelfde bedrijf.

Mijn salaris van net onder de 2200 bruto is incl eventueel overwerk en exclusief provisie, maar die is zo opgebouwd dat deze nooit te halen valt…..

Ik werk 38 uur per week en heb geen ATV.

• Angelique

Vrouw: 29

Functie: Financieel administratief consulente

Bedrijf: Gemeente Arnhem

Salaris: 2941 bruto

———————————————————

Man: 25

Functie: Financeel medew in dienst van Yacht

Bedrijf: Yacht

Salaris: 2500

• nvt

ga werken! 't Is hier geen chatbox!

• friepsel

halleluja dick, waar werk jij?

Ik:

projectmanager, 32, WO+, 1 jaar ervaring, 3100 bruto

• Dick

Ik werk bij de koninklijke Shell en dit is echt geen buitensporig salaris in de petrochemie. Ken genoeg mensen die nog een stuk meer verdienen.Mijn baas zit rond de 8500 bruto per maand.friepsel schreef:

>

> halleluja dick, waar werk jij?

>

> Ik:

>

> projectmanager, 32, WO+, 1 jaar ervaring, 3100 bruto

• jan

dit zijn helemaal geen hoge salarisen voor de olie, gas, petrochemie industrie offshore en onshore.

werk zelf offshore 2 weken op en 2 af en verdien 6350 bruto per maand

dus +- 76000 / jaar exl. bonus dit is incl vakantie toeslag