Voor een electromonteur is dit naar mijn mening erg beroerd betaald ,maar tip op google cao search in typen gaat er een wereld voor je open
Zelf dit jaar 3 verschillende baantjes gehad
1 leidingevende monteur service organisatie met bus van de zaak 3200 (is wel het matje ,andere concureerende bedrijven boden niet meer ) 10 jaar gewerkt
2 E&I monteur in 5 ploegen 32 uur ,ook de kerstdagen werken ,maar kreeg inc 30% ploegen toeslag 5100 euro ,werk je op een erkende feestdag dan 250 euro netto er bij (zit je zo rond de 3000 euro netto per mnd ) helaas ging dit bedrijf weer terug naar dag dienst met oproep/pieper dienst ,dus weer verder zoeken (zou dan rond de 3500 verdienen ,met 25 vak / 12 atv )
3 E&I (electro en instrumentatie ) zorgen dat een petro/chemie`s proces vlekkeloos werkt dagdienst bij de (grootste raffinaderij ) 3850 bruto voor 34,8 uur
25 vakantie 20 atv ,en 11 festdagen vrij ,nog een plantbonus (soort winstuitkering ) van 2500 tot 4000 euro
maar ben bij 5 bedrijven op gesprek geweest ,waarvan er 4 schrokken van mijn laatst verdiende salaris ,tja dan ga je domweg verder zoeken dat ik iets moest zakken wist ik wel ,maar wilde me zo duur mogenlijk verkopen