hellup dit klopt toch niet

• caatje

Hallo

Er gaat wat mis met mijn salaris.

maand 1 klopt niet en 3 weken later krijg ik een nabetaling. Hier krijg ik geen schriftelijke brieving van in de vorm ve loonstrookje zeg maar

maand 2 klopt niet 2 weken later krijg ik een nabetaling en een loonstrookje van die nabetaling.

Alles klopt weer.

Maand 3 wordt er even xxxx euro afgeschreven van mijn salaris als voorschot wat ik gehad moet hebben.

De totaliteit aan euro's staat gelijk aan de 2 nabetalingen die gedaan zijn.

Ik denk dus dat ze nu de nabetalingen weer teruggevorderd hebben via de voorschoten.

Als boeking bij de bank staan beide bedragen ook vermeld als nabetaling.

Een nabetaling kan later toch niet weer als voorschot van mijn salaris gehaald worden???

Heb ik dan weer recht de xxxx euro's???

caatje

• Tascha

Dit is niet echt duidelijk. Misschien moet je eens bij de salarisadministratie informeren?

• caatje

Hoi tasha

bedankt voor je reactie.

De salarisadministratie ziet het probleem niet.

Alleen ik mis gewoon geld zeg maar.

Ik heb nu een brief naar de salarisaministratie gestuurd voor opheldering, omdat dit nu al sinds okt 2006 steeds fout loopt.

Van okt kan ik me nog indenken dat ze dat in dec verekenen omdat ik daar geen loonstrookje van heb gekregen (vd nabetaling dan), maar nov dat lijkt me niet mogelijk, omdat het dus allemaal zwart op wit op een extra loonstrook staat.

Nu bleek ik nog wat uren tegoed te hebben en die heb ik nu gekregen, maar die worden volgende maand verekend en dat is dus een voorschot en dat snap ik.

Maar die 2 nabetalingen staan geregistreerd als nabetaling en zijn zo ook geboekt.en mij lijkt dan dat ze die niet in dec als voorschot er weer af kunnen houden. Zo wie zo over de nabet van nov betaal ik dna 2x belasting ed.

Snap je me? Zit ik in de goede richting te denken????

gr caatje