Salaris verkoper

• de harker

Bedankt voor de reacties.

Toch wordt er hier slecht gelezen door een aantal mensen.

• Martijn

Ik vind het heel reeël om te verwachten dat je meer verdient. Ik weet niet of de huidige functie echt HBO-niveau is en ook zo betaald zou moeten worden, maar dat weet jij beter dan ik. Ik weet zeker dat iemand met een HBO-opleiding meer kan verdienen.

Om een voorbeeld te noemen uit een over het algemeen bekend staande slecht betaalde sector: Ikzelf HBO 26 jaar twee jaar gediplomeerd, waarvan één jaar in soort van training. Werkzaam in de zorg €2300 bruto per maand voor 40 uur en vanaf september in senior functie en €2500 bruto per maand. Dit betreft dus een “normale” doorgroei en geen managementfunctie.

Ik hoop dat je iets met deze info kunt en vindt dus absoluut dat je meer kunt verdienen!

• jasper

Ik zelf ook in de zorg, nu anderhalf jaar mijn HBO-diploma! Werk 36 uur per week!

2200 bruto per maand. En op het moment dat ik 2 jaar mijn diploma heb ga ik naar de ruim 2300.

Maar goed ik vind dat wij in de zorg meer zouden moeten verdienen dan iemand in een fietsenwinkel. Aangezien wij meer verantwoording hebben. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk…

Joost

• rob bor

Wel erg mager.

Hoe staat het met jouw eigen verantwoordelijkheden in het gehele proces?

Hoeveel invloed heb jij op de inkoop of verkoop?

Hoe staat het met de werkdruk? Relaxt job?

• Marc

Ik vind ook dat je ermee moet stoppen, de stress in die branche is te veel voor dat honger loon wat ze daar betalen. Rijk worden over de rug van anderen vind ik dat allemaal. Tel maar eens uit wat een fietsenhandel oplevert op een dag en vermenigvuldig een een reeel gemiddelde van de winsten op de omzetten.

ZIjn allemaal fabeltjes vertellers die fietsbedrijf houders en naaien hun eigen mensen nog met hun salaris. Bijna allemaal zijn ze hetzelde.

Voor jezelf beginnen of iets rendabelers zoeken zou ik zeggen.