Hoi, weet iemand wat je als planner in de thuiszorg verdient? Ik kan het niet terugvinden in de cao. Hopelijk kunnen jullie mij meer vertellen?
Groet Doortje
Hoi heb het net nagekeken, maar kom er niet uit! Er zijn een heleboel schalen en nummers….? Klopt het dat het dan 1499, 18 ct bruto is voor 36 uur? In een andere schaal staat 2700 of zoiets….Welke schaal is het nu precies, want dat is wel een heel groot verschil! Er zijn meer dan 10 pagina's met schalen in die CAO, en ik weet niet precies welke die 35 schaal is….er zijn 3 soorten schalen die met 35 beginnen. En die jaren die ervoor staan, moet je die in de thuiszorg gewerkt hebben, of zijn dat ervaringsjaren die je als planner ergens anders hebt opgedaan? Of wordt je als je begint in de zorg in aanloopschaal 0 geplaatst? Weet je dat misschien allemaal? Ik voel me best wel dom als ik dit allemaal zo lees wat ik net neerschrijf, maar ik snap het echt niet.
Hoi, ja ik ben 5 jaar transportplanner geweest, binnenlandchauffeurs. Ik heb een MBO diploma logistiek en ben nu bezig met een scriptie voor HBO logistiek management. Ik ben 31 jaar. Het is voor mij idd nieuw om in de thuiszorg te werken, daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb diverse sollicitatiegesprekken lopen nu, waaronder 2 bij logistieke bedrijven en 1 dus als planner in de thuiszorg. Hoe het zit met het plannersloon in de logistiek weet ik wel, dat is niet al te hoog! Daarom vroeg ik mij af of je in de zorg meer verdient? De uren staan me zowiezo meer aan, 36 urige werkweek, wauw, waar vind je dat nog? Zeker niet in de transportsector, daar maak je al snel 50 uur per week…..+ soms je weekend met standbydienst! Ik weet niet of je nu genoeg informatie hebt om te kijken voor me? Ik hoor/zie het wel. Groetjes Dora
Bij ons in de thuiszorg gaat eht meestal zo.
Wat je nu verdient dan horizontaal + 1 periodiek.
Je kunt max € 2100 bruto per maand verdienen als planner. Hoog inzetten als ze neit naar je loon vragen.
€ 1700,00 zou ik inzetten
Wat heb je nu.?
Ik wil juist eventueel uit de thuiszorg.
Veel stress om de clienten die wij geen hulp kunnen bieden door ziekte van werknemers.
Het is allemaal veel dichterbij. Je krijgt direct te maken met de clieten.
Groetjes Tonny.
Hoi, ik verdien nu ongeveer 2000 bruto per maand, dus als ik hoog moet inzetten op 1700, dus mijn huidige salaris kan ik dus wel vergeten begrijp ik? 1800 zou voor mij nog wel te doen zijn, maar of men dat aanbied?????
Ik gok op 1800 of 1750, maar dat zal ook wel niet vrees ik….oef, ik had geen idee dat die salarissen in de zorg zo laag waren! Dat is toch gruwelijk, niet alleen voor mij nu (grapje) maar voor al die mensen die er keihard in werken, en voor de zieken thuis die al die hulp zo hard nodig hebben. Wordt deze branche zo ondergewaardeerd dan? Het is bijna niet te geloven, als je het vergelijkt met de lonen in het bedrijfsleven! Ik had altijd zelf het idee dat men in ziekenhuizen en zorginstellingen zoveel verdiende…moet daar dus op terugkomen….
Heel erg bedankt voor je tips, ik ga het zeker proberen, want het werk lijkt me op zich heel erg leuk…Ik wil iets meer met mensen gaan doen, en de hele zakelijke wereld wat achter me laten…dus ik ben wel gemotiveerd op deze stap te zetten. Ik wil gewoon dat iedereen goed geholpen wordt, en als ik daar als planner mijn steentje aan bij kan/mag dragen, zal ik dit zeker doen!
Groetjes Dora
In de zorg wordt minder betaald dan in het bedrijfsleven zeker.
Maar als ik jpuw was dan gewoon nog hoger inzetten.
Ze zijn schaars goede planners.
Wij hebben er zelf nu mee te maken.
we kunnen nog neit echt een goede vinden.
Het is uiteraard anders dan een transport planner maar zeker niet minder belangrijk.
Heel veel succes met je verder sollicitatie.
PS. De WMO is er aan gekomen houd wel in dat er onstagen kunnen vallen in de HZ. Wanneer jij asl planner binnekomt kan het ook zo zijn dat je er snel weer uit ligt.
Dit hoeft uiteraard neit maar neemt het mee voordat je beslissingen neemt.
Het is een roerigetijd nu met de WMO
Sterkte
Gewoon hoog inzetten.
Het is idd laag betaald in de zorg.
Ziekenhuizen verzorgingshuizen lijken veel te verdien als je daar werkt maar vaak van de toeslagen voor onregelmatige werktijden. Weekenden en nachtdiensten die tikken aan. (nog wel).
Goede planners zijn schaars.
Wij zijn zelf aan het proberen een goede planner te vinden, maar het valt niet mee.
verschillende gehad via uitzendbureau.
Sterkte met je sollicitatie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?