moet ik het wel of niet doen??

• m

hoi allemaal,

ik zit met het volgende, ik werk nu als bedieningsmedewerkster in een restaurant voor 4 dagen, maar wel met een 38 urige werkweek.

nu gaat de bedrijfsleider bij ons weg en is mij gevraagd (tenminste, velen gaan er al gewoon van uit dat ik het ga overnemen) om de leiding over te gaan nemen, met wel iemand naast mij staan. alleen zal zeker in het begin veeel op mij neer komen natuurlijk, diegene weet er nog niet veel van af. maargoed, ze gaan er dus al bijna klakkeloos van uit dat ik “doorschuif” om het zo maar te noemen…

alleen… nu krijg ik er maar 100,- netto bij p/m ,

verdien nu als bedieningsmedewerkster 1200, dan dus 1300

ik persoonlijk vind dat vrij weinig( niet mijn salaris van nu hoor), maar als je kijkt wat voor verantwoordelijkheid je erbij krijgt, vind ik 100,- niet veel

wat vinden jullie, ik ben 22 jaar

• Noa

Voor een functie als bedrijfsleider is dat inderdaad weinig maar voor je leeftijd vind ik het redelijk goed salaris. Je zal weliswaar meer gaan verdienen als je je bewezen hebt. Ik zou er met je werkgever over gaan praten.

• m

ik heb er al met m`n werkgever over gepraat, alleen wil hij er geen cent meer bovenop doen.

ik werk er al bijna 4 jaar, dus bewijzen hoef ik me niet meer, hij weet dat ik het kan in principe. moeilijk, moeilijk

• Frans

je moet nu verder zoeken.

heb je wat anders, ga dan snel weg daar, je benadeeld jezelf.

• rene