Van maandsalaris naar 4 weken.

• Blinker

Ik verdien nu bij een 36 uur werkweek ? 2130,00 bruto per maand.

Ik kan ergens anders beginnen ook ? 2130,00 bruto maar dan per 4 weken, 40 uur werkweek.

Kunnen jullie mij zeggen wat het beste is qua loon is per maand of per 4 weken.

Ik heb er totaal geen verstand dus kunnen jullie mij tips of uitleg geven, wat ik het beste kan doen.

• rene

ga er maar vanuit dat dit een serieuze vraag is. Natuurlijk is per 4 weken beter want dan heb je 1 keer extra salaris per jaar. dus 13x ipv 12 x

• blinker

Maar ga ik niet achteruit qua loon als ik per 4 weken krijg uitbetaald. En wat is mijn uurloon dan.

• Natasja

Natuurlijk ga je niet achteruit, je krijgt toch meer!

• BeBo

Blinker, doe dat bedrag eens maal 13 en deel het dan door 12………. dat is dan omgerekend je maandloon. (€ 2307.50 per maand)

Alleen vraag ook even na hoe het met vakantiegeld, vrijedagen etc……eventuele bonussen?? Dat telt natuurlijk ook mee he ;)

• blinker

Oke , bedankt kunnen jullie mij misschien ook zeggen wat ik netto krijg ongeveer ?

Of hoe kan ik dat berekenen.

• BeBo

tjee, ligt totaal aan wat je allemaal gaat meebetalen aan pensioen enzo…..

• Jeepee

Volgens mij was dat rekensommetje nog niet af:

Je nieuwe 4-wk loon omgerekend naar maandloon en van 40 naar 36 uur p/wk = (2130 x 13/12) x (36/40) = € 2076,75 Je gaat er dus op achteruit.

Natuurlijk dien je zoals eerder vermeld ook naar de secundaire arbeidsvoorden te kijken..

• deb

klopt idd wat jeepee zegt. je gaat er op achteruit omdat je nu 40 uur gaat werken.

• blinker

Oke, dit klinkt weer anders. De secundaire arbeidsvoorw. weet ik nog niet.

Hoeveel bruto salaris zou ik kunnen vragen om er toch niet op achteruit te gaan ?