Waar halen we nu al deze mooie bedagen vandaan?
Uit welke branches praten jullie, want het lijken me toch wel beste bedagen voor een secretaresse/directiesecretaresse die nog maar net komt kijken. (is niet verkeerd bedoeld!)
Ben zelf van mening dat deze functie wel zo'n beetje is vervangen door de management assistent (e) of personal assistent. Die dus meerdere agenda's moet beheren enz enz.
Vraag me soms echt af waar de salaris indicaties op dit prikbord vandaan gehaald worden. Om een objectief en reeel antwoord te kunnen geven zul je toch heel nauwkeurig moeten weten welke taken bij welke functie horen. En dat kunnen wij met z'n allen toch niet weten. Wij praten uit onze ervaringen, maar die kunnen in de huidige tijd niet eens meer up to date.
Een salaris verhoging van 1400 naar een dikke 2000 voor een secretaresse heb ik vanuit mijn branche ervaringen nog NOOIT meegemaakt. Maar werk dan ook zo'n 15 jaar in bedrijven waar met management en personal assistenten gewerkt word.
Ben zelf werkzaam op een salarisadministratie waar we samen de administratie voeren voor zo'n 3000 werknemers, en ook hier heb ik zulke belachelijke verhogingen (nog) niet meegemaakt.
het is niet mijn bedoeling om met mijn bericht mensen te kwetsen, maar vind dat we wel reeel moeten blijven met z'n allen.