Hallo ik ben een timmerman van 45 jaar met ruim 25 jaar ervaring,en ik verdien 1530 euro netto per 4 weken .kan iemand me vertellen of dit normaal is of te weinig. . Peter
Jan: ik ben een bouw timmeman met diploma gezel,die 15 jaar geleden al zelfstandig de leiding kon nemen over diverse kleine bouw projekten,en ik heb meestal wel een leerling ,colega of wat onder aannemers die ik moet sturen,ik werk nu in de renovatie en coordineer werken van ongeveer 50 woningen ,bestel zelf de materialen,maak de afspraken met bewoners en woningstichting en plan het werk voor de onderaannemers. ik voel me meer voorman of hulp uitvoerder dan timmerman hoe kijk jij en eventueel andere bezoekers van deze site hier tegen aan ? Peter
Hoi Peter,
Eigenlijk is het belangrijk om te weten wat je Brutosalaris is, maar je hebt gelijk als je zegt dat je meer bent als een timmerman.
Misschien een idee om een diploma te gaan halen voor uitvoerder ofzo? Misschien kan dit via je werkgever of ander via de bond (als je lid bent, krijg je korting en als je slaagt zelfs nog een bonus).
Met zo'n diploma sta je natuurlijk veel sterker. En gezien je ervaring lijkt me het niet zo'n probleem om hier voor te slagen.
Maar ik zou zeker opslag vragen of ander overwegen rond te kijken….
mijn zwager heeft LTS (en een paar aanvullende opleiding), die krijgt nu bv de mogelijkheid tot opleiding tot projectleider. En zal daardoor bruto stijgen van 2700 naar uiteindelijk (over ong. 5 jr, als de opleiding goed is verlopen en hij zich bewezen heeft) naar een loon van ong. 4000 p.mnd.
Daarbij wordt de opleiding ook nog door de werkgever betaald… (wel met de aantekening dat als hij zelf naar een andere werkgever gaat de opleiding naar ratio terug moet betalen).
Suc6
Peter,
gemiddelde voorman verdient niet veel meer dan een goede timmerman.
Ze krijgen wel toeslagen als er veel winst is gemaakt op een bouw.
Als je ontevreden over je salaris bent omdat je functie veel uitgebreider is als timmeren dan moet je verhoging vragen bij je werkgever of niet al die extra dingen doen.
Ik weet dat als je leiding geeft op een bouw je veel geld kan opbrengen.
Als ik zie wat jij allemaal doet verdien je veel te weinig denk ik .
Ik ben 27 en toen ik nog in loondienst was verdiende ik 1425 ex rijskosten netto als metselaar.
Ik denk dat je zelf wel weet dat je meer kunt verdienen
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?