Salaris Bedrijfsleider Detailhandel

• HJ

Hallo,

ik verdien op dit moment ongeveer 2600,- bruto per maand als filiaalmanager bij een grote landelijke winkelketen. Heb ongeveer 15 mensen onder me werken en een omzet van pakweg 40.000 euro per maand. Mijn leeftijd is 24 jaar en en heb zo'n 4 jaar leidinggevende ervaring.

Nu heb ik de mogelijkheid om bij een andere detailhandelorganisatie aan de slag te gaan. Zij weten mijn salaris en nu komt er een afrondend gesprek om te kijken of we er uit kunnen komen. Wat is reeel om te vragen qua loon ???

Alvast bedankt voor de tips.

Mvg,

HJ

• rene

ben erg benieuwd waar je werkt. Werk zelf ook al jaren in de detailhandel en zit op ongeveer 3000 euro bruto nu. Bij welke werkgever werk je en waar heb je gesolliciteerd?

gr erik

• HJ

Dat gaat je geen ene donder aan! Ik wil graag een antwoord op msn vraag, en heb geen zin om antwoord te geven om die nieuwsgierige vragen van jou!

Aub niet meer met zulke onnozele reacties komen!

bvd

• Edje

Doe eens normaal man!! is gewoon een vraag hoor?!!! Je kon me wat….van mij kreeg je geen antwoord meer, eikel!!

• Schwarzenegger

Die HJ is geloof ik een beetje van de pot gerukt.! Naast het feit dat ie liegt over zijn salaris en functie is ie volgens mij gewoon……zwakzinnig!

Toch wel knap voor een zwakzinnige dat ie de weg op het internet weet, chapeau! en GA ZO DOOR…………..ezel!

• herb

als ik de baas van HJ was,

keilde ik hem vandaag nog op de straat keien.