Salaris teamleider planning

  • Simon

    Hallo

    Sedert 1 jaar ben ik teamleider van de planning bij een transportbedrijf regio Eindhoven.

    Mijn salaris is momenteel 2250, euro bruto

    Ik geef leiding aan 10 personen en heb een HBO diploma

    Geen tel, auto of dergelijke

    Wat is een normaal salaris voor deze functie?

    gr Simon

  • Moniek

    Hoi,

    Een normaal salaris voor de functie die je omschrijft zal rond de 2000 bruto liggen! Hier zit je dus ruim boven, dus heb je niets te klagen denk ik!

    gr.

    Moniek

  • Peter

    Nou ik denk dat het wel wat weinig is hoor.Als je leiding geeft aan 10 personen en je hebt ook nog een hbo diploma in de pocket ligt het afhankelijk van je leeftijd toch minsten wel op 2500 euro. Zelf ben ik ook planner van een service organisatie met 22 service mensen en verdien daar 2700 bruto p/m met een mbo opleiding

    gr peter

  • Planman

    VEEL TE WEINIG:

    Mijn reactie op een soortgelijke vraag op deze site was:

    2000 euro. Ik hoop niet dat iedere planner cq coördinator zich voor deze bedragen laat strikken.

    Stelregel:

    Planner cq coördinator die invuloefeningen doet: 1800 tot 2000 euro

    Planner cq coördinator die adhoq en projecten kan inplannen: 2000 tot 2400 euro

    Planner cq coördinator met invloed, commercieel is, beslissingen mag nemen en dit ook doet: 2400 tot 2800 euro als basis (ex. overwerk).

    Er zijn genoeg planners die dit doen om niet meer op de werkvloer hoeven te staan en het allang best vinden. Dit is niet goed voor de beroepsgroep. Laat je niet afschepen met een te laag salaris als je draagvlak bij de in te delen jongens hebt, je werk meer dan goed doet, het bedrijf veel geld bespaard.

    Stap na je eerste baan als planner na 2 of 3 jaar over naar een nieuwe werkgever.

    Mijn verdiensten op dit moment:

    3000 euro, auto, laptop, telefoon (zonder gezeur over privé belkosten), 13e maand en een bonus over de efficiëntie besparingen. Dit komt neer op ongeveer 45000 euro op jaarbasis.

    Wat moet ik hiervoor doen (anders gaan we appels met peren vergelijken):

    MA t/m VR van 0800 tot 1800 uur op de zaak

    Telefonisch bereikbaar voor de klant en personeel (7 dagen per week)

    Tussen de 70 en 100 man inplannen

    Werk bij een druk bedrijf

    Beslissing bevoegd op management niveau

    Lid MT bij bedrijf met kleine top (5 man)

    Graag zou ik meer willen weten van andere planners. Bijvoorbeeld of de verdiensten bij grotere bedrijven beter zijn en of er voorwaarden en regelingen zijn die ik nu niet heb.

  • teamleider10

    planman zit zeker data 2012 zonder werk zeker???