Wat verdient een starter, met een afgeronde HEAO (BE) opleiding, als hij besluit om bedrijfsleider van een supermarkt te worden?? Uiteraard begrijp ik dat je eerst nog een opleiding voor de kiezen krijgt
startende bedrijfsleiders kunnen rekenen op de volgende salarissen.
Lidl 1900/2300 euro.Na gebleken geschiktheid 500 meer
aldi 1800/2100 euro.
dirk van de broek zonder werkervaring niet mogelijk om bedrijfsleider te worden.Assistent supermarktmanager is het hoogst haalbare met een zeer goed salaris van 3000 euro per maand.(vast voor 37 uur).
ah ook alleen mogelijk om verkoopchef te worden ongeveer 2300/2500 euro per maand.
ah to go startsalarissen 1900 euro.
super de boer. zonder werkervaring niet mogelijk.
hoogvliet.zonder werkervaring niet mogelijk.assistent ongeveer 1900 euro.
jumbo zonder werkervaring niet mogelijk.afdelingsverantwoordelijke 1900/2100.
hopelijk heb je hier wat aan. groeten.
Dank voor je reactie. Heb zo'n 8 jaar werkervaring in de supermarkt (bijbaan naast de studie). Maar dus niet in een leidinggevende functie. Adli en Lidl spreekt me totaal niet aan omdat de formule me echt niet aanspreekt. Voorkeur gaat dan uit naar Jumbo.
Ik snap ook wel dat je niet meteen bedrijfsleider wordt, maar ik zou toch wel binnen 2 jaar zelf verantwoordelijk willen zijn voor een supermarkt. Weet niet echt of dit een realistische doelstelling is.
Tevens zou ik niet tot m'n 60e bedrijfsleider willen zijn. Weet iemand wat voor verdere doorgroeimogelijkheden er zijn binnen de supermarktbranche.
beste manier is om als assistent bij dirk van de broek te beginnen. Solliciteren via superjob.nl op assistent supermarktmanager. Laten zien dat je leidinggevend potentieel in je hebt. Je krijgt bij digros,dirk van de broek en jan bruins allemaal het zelfde salaris namelijk 37.000 euro bruto per jaar dus een zeer hoog salaris en tevens de mogelijkheid om je cursussen asm (assistent supermarkt management en Hsm hoger supermarktmanagement te volgen). Heb je HSM kan je overal als bedrijfsleider aan de slag bij elke supermarktketen. Doorgroeimogelijkheden zijn er in de vorm van rayonmanager of bijvoorbeeld versmanager, inkoper etc etc.
succes!
Ps Jumbo staat niet bekend om hoge salarissen en tevens is de werkdruk hoog vandaar beter bij dirk ook hoge werkdruk vergelijkbare winkels maar wel een veel hoger salaris!
Dank je!,
Overigens heb ik 3 jaar in een Jumbo Supermarkt gewerkt. Wat ik begreep is dat de bedrijfsleider zelf een grote verantwoordelijkheid kreeg, dus weinig bemoeienis van het hoofdkantoor. Er werd mij verteld dat dit vrij uniek was vergeleken bij de andere supers.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit waar is aangezien ik alleen de bedrijfsleider van een Jumbo heb gesproken .
Overigens heeft Dirk van den Broek natuurlijk wel een vele malen groter marktaandeel, dus meer ervaring in het opleiden van bedrijfsleiders.
Kan jij me misschien wat meer vertellen over de sollicitatieprocedure binnen Dirk? Is er uberhaupt vraag naar nieuwe bedrijfsleiders?
Dank voor je antwoord alvast.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?