salaris verkoopchef hema??

• rene goedhart.

Heeft iemand enig idee wat een verkoopchef bij de hema verdient,het is niet te vinden op het net. En valt dit in de cao voor het hogere personeel bij de hema??

groetjes

• BeBo

Rene, weet wel dat winkel en hoofdkantoor aparte CAO hebben,

valt nu niet meer onder Vendex, maar kom ook ff niet op de naam waar het wel onder valt…..

• rene goedhart.

het gaat inmiddels om een functie van bedrijfsleider te beginnen in de kleinste catogory. Ik weet dat de hema een aparte cao heeft voor het hogere personeel ik wil graag weten of deze functie daar in valt en wat ongeveer het salaris zal zijn, iemand een idee?

gr erik

• BeBo

Nee, valt daar niet in wat ik heb begrepen Rene,

was idd vorig jaar wat gedonder, ze wilden een aparte CAO voor het hogere personeel, maar wel personeel dat op dat moment ook al in dienst was, wat ik ervan begreep.

Hema valt onder Maxeda tegenwoordig.

Ga je voor zo'n kleinere Hema die ze her en der willen beginnen?

Wel leuk, wij hebben er al een tijdje eentje nl, toch wel erg handig,

wel jammer dat ze geen etenswaren hebben of wat snoepgoed en de hemaworst (soms hebben ze die wel) na dan.

• rene goedhart.

dank voor je reactie bebo. Ik ga inderdaad voor de functie van bedrijfsleider te starten in een van de kleinere hema vestigingen. Heb alles op het net nagepluisd maar helaas geen online cao van mexeda. Het punt is dat ik bij de ondernemingen waar ik heb gewerkt altijd wel op een salaris uitkwam van ongeveer 3000 euro bruto per maand,echter ik heb geen idee wat er in deze branche betaald word en de baan lijkt me wel erggggg leuk!!!

gr

• BeBo

Dan gewoon maar even afwachten Rene, ligt ook aan je opleiding en functie jaren waar ze je in zullen plaatsen hoor!

Maar is gewoon ontzettend leuk bedrijf (om te shoppen ;))

Succes dan he!