startsalaris buurtsportwerker

• Ellen

Ik zit in de afstudeerfase van een HBO opleiding en heb binnenkort een tweede sollicitatiegesprek voor de functie van buurtsportwerker. Ik ben 24 jaar en heb veel stage ervaring. In dit tweede gesprek zal ook het salaris worden besproken. Waar moet ik aan denken voor een 18 urige werkweek? Mijn uurloon bij de supermarkt zit op 12,41 netto. Ik wil er natuurlijk wel op vooruit gaan. Wat kan ik vragen?

• Monique

Bij de supermarkt ruim 12 euro netto?

Das niet mis……

• tineke

das zeker niet mis zeg…ik werk toevallig ook in een supermarkt en mijn uurloon is netto net boven de 10 euro,…vind ik eigenlijk al veel voor een supermarkt….

• BeBo

Kun je zo ook niet vergelijken tineke, ligt ook aan het aantal uren dat je werkt.

Hoe meer je werkt, en dus verdient, dan komt er bij de belasting steeds een hoger belastingtarief bij.

En 10 euro Netto voor de supermarkt? Niet slecht vind ik hoor!

• Joyce

Welke supermarkt is dat? Daar wil ik ook wel gaan werken!

Ellen wees ff eerlijk, volgens mij heeft niemand (behalve bedrijfleider ofzo) zo'n salaris in de supermarkt.

Dat zou omgerekend uitkomen bij 20 uur op een Nettoloon van 1075,33 !!!

Ik werk als adm. medewerker bij een groot transp. bedrijf en heb netto 950 voor 20 uur. (mbo).

• Monique

Ik zou 40 uur bij de supermarkt blijven werken……….

• Monique

Misschien bestaat de functie supermakrtsportwerker, dan zit je helemaal goed!

• teletascha

Ik zou lekker in die supermarkt blijven werken, zou dan ongeveer 2100 euro netto per maand opleveren. Krijg je echt nergens anders, hoor!