Salarisverhoging

• Peer

Het einde van het jaar is in zicht en dus zitten de salarisgesprekken er weer aan te komen. Op dit moment heb ik een bruto salaris van E 3.000,00 per maand, ben 31 jaar en werkzaam in de verzekeringswereld. Ik wil, let op…. tussen de E 250 en E 500 salarisverhoging vragen. Vorig jaar is dat gelukt na zware onderhandelingen….Wie heeft er ook ervaring met pittige salarisgesprekken en heeft tips voor mij.

• Joyce

Een opslag van 250 tot 500 euro! Dat een is opslag van 8,3 tot 16,6 procent!

Denk ff reeël dit kun je wel vergeten, zeker als je dit vorig jaar al hebt gehad. Ik denk dat je je gezond verstand moet gebruiken.

Tenzij natuurlijk je functie giga is veranderd.

• Monique

Hoi,

als het je vorig jaar gelukt is, lijkt het me niet zo moeilijk.

Hanteer je toch dezelfde taktiek…….

Laat dan nog maar eens horen of het je gelukt is……

Dat zal ik wel merken aan de verzekeringspremie die ik vanaf januari moet gaan betalen…………door dit soort salarisverhogingen.

• Alex

Ik ben altijd van mening dat je krijgt wat je waard bent, als jouw werkgever dat ook vindt en het met je eens is….

• Sjoerd

Ik ben het met Alex eens, als jij Peer het jezelf waard vind en dit kan aantonen, zal je werkgever dat wel voor je over hebben in de meeste gevallen, maar ze zullen er niet snel aan toegeven.

Om zulke dingen uit te mouw te toveren kun je het beste zeggen dat je denkt ontslag te nemen, dan kan je eens zien aan zijn reactie wat je waard bent.