Hoe zit ik qua salaris

• Hallo

Beste mensen,

Ik ben onlangs 29 jaar geworden. Heb in het verleden MEAO gedaan, Internationale Handel en Groothandel. Toen een jaartje taxi gereden. Daarna IVA Driebergen gedaan = Instituut voor Autobranche en management (MBO/HBO niveau).

Ben nu 6 jaar werkzaam voor een dealerbedrijf in Nederland. Ik werk voor de holding als aftersalescoordinator en relatiebeheerder.

Mijn arbeidsvoorwaarden zijn als volgt:

- 2550 euro bruto per maand

- GSM vergoeding van 20 euro

- Auto van de zaak

- Laptop van de zaak

- 24 vakantiedagen

- 13 ATV dagen

Ik ben niet tevreden hiermee………..Is dit terecht?

Als ik al zie dat een maatje van mij met Universiteit, net afgestuurdeerd, 23 jaar, 2640 bruto gaat verdienen……………..

Daarnaast wil ik eigenlijk weg uit de autobranche. Heeft iemand tips voor een bepaalde sector waar meer valt te verdienen? en meer genoegdoening?

Alvast bedankt.

• Pieter

Misschien moet je proberen het eerlijker te vergelijken. De auto heeft een bepaalde bijtelling (als je er prive meerijdt). Dat is ook een redelijk bedrag, wat niet je in munten krijgt betaald, maar de kosten prive niet kwijt bent en zeker als je de brandstof nog eens meetelt, die je niet hoeft te betalen.

Dat gaat zo over 500 - 600 euro brutto

• tita

hallo

jij verdient een goed salaris en je hebt een mbo opleiding ik ken niemand met mbo die zoveel verdient en een auto heeft (terwijl ie geen sales is )

En dat maatje van 2640???? uni hmmmmmmm kijk ff op intermediar wo verdienen meestal tussen 2000-2400 brutto

Bovendien uni en mbo is niet te vergelijken en verschil moet er wezen maar jij hebt niet het recht om zielig te gaan doen

• Bram

Ik kan ook alleen maar zeggen dat je best goed betaald wordt voor je leeftijd, opleidingsniveau en ervaring. Vergelijk jezelf niet met een academicus, dat is zinloos en frustrerend. Als je met jouw achtergrond meer wilt verdienen, zijn er twee opties:

1. begin een eigen bedrijf

2. studeer verder op HBO-niveau

Bram

• margriet

zit je nou te klagen? jeetje man ik moet het doen met 1100 euro netto!!!!!