RVS adviseur

• erik

Ik ben 31 jaar en nu bedrijfsleider bij een autobedrijf. Overweeg om de overstap te maken naar RVs adviseur om de me in de toekomst op te bouwen binnen de Ing organisatie. Heeft iemand ervaring met de functie RVS adviseur. Zo ja wat kun je er verdienen. En ook héél belangrijk. Hoe is de organisatie? Verdien nu 3350,00 euro bruto entelefoon en auto van de zaak.

Alvast bedankt.

• cool

lijkt me erg weinig! Vaak heb je in deze functie allerlei extra's ( vergeet je niet eits?

• erik

Ik heb NU 3350,00. Heb géén idee wat ik bij de Rvs kan verdienen=cool schreef:

>

> lijkt me erg weinig! Vaak heb je in deze functie allerlei

> extra's ( vergeet je niet eits?

• Hallo

He toekomende RVS adviseur.

Ik werk op dit moment ook in de autobranche er wil er eigenlijk uit. Heb ook zitten denken over werk bij de RVS cq. ING Bank.

Een kennis van mij is nu sinds een paar maanden werkzaam bij de RVS. Hij heeft bij diverse dealerbedrijven gewerkt, maar dat beviel hem niet. Hij kon vrij makkelijk aan een baan komen bij de RVS. Hij is 24 jaar, verdiende zo'n 2300 euro bruto en dat kon hij ook krijgen bij de RVS. Echter. Alleen het eerste jaar. Daarna zakt zijn salaris en komen er bonus en provisieregelingen om de hoek kijken. Hij werkt vanuit huis en bezoekt circa 3 of 4 avonden per week mensen thuis.

Verder weet ik het niet zo goed.

Ik overweeg ook om weg te gaan uit de autobranche, maar ik weet niet of ik zin heb om in de avonden te gaan werken. Daarentegen heb je overdag wel veel vrije tijd……….

Hoe kijk jij er tegen aan?

• erik

Ik weet er verder ook nog weinig van. Ik denk dat de doorgroeimogelijkheden daar veel beter zijn dan in de autobranche. Je werkt 36 uur per week i.p.v. nu 46. Weet je hoe die provisieregelingen etc in elkaar zitten? Ik verwacht dat de avonden een kwestie is van wennen. Inderdaad dan wel lekker in de ochtend vrij. Ik verwacht dat de secundaire voorwaarden ook wel oke zijn jij niet?

Erik