WW of werken

• Maikel

Ik ben nu 26 jaar en zit al vijf jaar in de WW, af en toe werk ik er wat bij en netto zit ik op ongeveer EUR 1850,- p/mnd. (moet ik wel een goede maand hebben met veel werk) Nu vraag ik me af wat ik zal verdienen als ik officieel ga werken. Kan iemand mij dat vertellen? Het zou dan iets van monteur moeten zijn. Ik vraag me af of het niet verstandiger is om gewoon in de WW te blijven, i.v.m. de voordelen die ik daar bij heb (o.a. huursubsidie, etc., etc.) Oja ik heb nagenoeg geen diploma's, ze stellen in ieder geval niet veel voor (MAVO en LTS)

Ik ben benieuwd??

• anja

GAAAAAAAAAAAAP.

5 jaar WW??????????

Droom verder

• Marian

Profiteur!!!!!

We betalen al belasting genoeg.

Uit die WW gooien zulke als jij, niets meer geven

Bah, uit wat voor millieu kom jij.

• marc

ga toch werken lamzak

• Marloes

Mensen, reageer in het vervolg niet meer op zulke figuren a.u.b. Zulke figuren willen juist aandacht en dat geeft iedereen vervolgens, zelf ik nu, maar hopelijk is dat vanaf nu afgelopen. Dus niet reageren op zulke verhalen!!!! Gewoon negeren.

• bernard

Kon bijna mijn ogen niet geloven toen ik dit las. WAAR blijft je gevoel van eigenwaarde en zelfrespect????????

• teletascha

Netto 1850 euro p/m! Dan zoek ik gewoon lekker in de ww blijven als ik jou was. En dan gewoon blijven doordromen in je eigen fantasie…

• anja

Mensen denk toch na.

5 jaar ww.

zolang zit je nog niet in de ww als je 25 jaar trouwe dienst heb gedaan.

• Lars

Begrijp niet dat jullie op een dergelijk bericht ingaan. Mocht het dan toch realiteit zijn, wat mij in Nederland niet zou verbazen, dan ligt de schuld bij de overheid en met name Links Nederland. Uitgaan van het goede in de mens. Erg nobel, maar zo zit de wereld niet in elkaar. Mensen worden zo gemaakt, niet zo geboren. Werkend Nederland wordt gestraft, terwijl de klaplopers worden beloond. Triest, maar het zij zo…

Kan alleen bij mij in de buurt al genoeg mensen aanwijzen die jaren in de WAO zitten omdat ze “zogenaamd” niet meer kunnen werken.

Lang leve de maatschappij!

• Marian

Helemaal mee eens.