Salaris assistent-makelaar

• Linda

Ik heb een vraagje over mijn salaris, want ik hoor nl. van vrienden dat ik weinig verdien….

Ik verdien bruto ? 1300,- per maand, ben assistent-makelaar heb daar ook een opleiding voor gevolgd. Ik ben 22 jaar en werk in binnen- en buitendienst ruim 40 uur per week en overuren zit in het salaris. Weet iemand of dit salaris redelijk is?

Thanx.

groeten Linda

• Lex

Hoi,

Lijkt me redelijk, gezien je leeftijd word je nog betaald volgens minimum jeugdloon.

Maar je zou gezien je opleiding meer kunnen verdienen……misschein toch een gesprekje met je baas zien te regelen.

groeten

• Cooper

mischien moet je toch eens iets anders gaan zoeken,iets in de zorg of zo.

Een vriendin van me zit daarbij nog op school en verdiend al 200 euro meer.

Maar niet in de baby"s want die worden wel wat schaars.

Succes -x-

• patty

Ik werk ook in de makelaardij en het is inderdaad niet goed betaald. Je salaris komt ongeveer overeen met de mijne. Opleiding en ervaring hebben niet echt veel nut in dit vak naar mijn mening. Het gaat meer om wat je betekent voor het bedrijf én wat je toegevoegde waarde is binnen het bedrijf. Maakt het bedrijf meer winst door jou, dan kun je misschien salarisverhoging verwachten. Het werk is ontzettend leuk, maar wel kei hard werken, het salaris weegt niet op tegen de salarissen van andere bedrijven. Makelaardij is voor assistent makelaar/secretaresse makelaardij een onderbetaald vak.

• LindA

Hoi Linda,

Ik zelf werk ook bij een makelaarskantoor en verdien 1725 bruto per maand als binnendienst medewerkster. Dus taxaties uitwerken, koopaktes maken etc. Heb wel al 6 jaar ervaring.

Misschien kun je hier wat mee…

Groetjes Linda