Wat te verdienen

• Resa

Ik ga waarschijnlijk bij het bedrijf(je) werken waar mijn vriend ook werkt.

Ik heb daar ooit al es eerder gewerkt, maad of 3 ingevallen voor iemand in de schoonmaak.

Nu ga ik een soort van office-manager werk doen. Wat allemaal zijn we nog niet uit en hoeveel uur(in ieder geval niet meer al 20-24 uur), daar moet ik nog voor komen.

Aangezien ik al eeuwen niet meer gewerkt heb zou ik niet weten wat ik ongeveer moet verdienen.

Dat schoonmaakwerk deed ik om hun uit de brand te helpen.

Dit ook wel, maar zal langer gaan duren, zo niet heel lang(jaren).

Ik ben 34 jaar.

Wie weet wat ik ongeveer moet krijgen dan.

De werkgever staat er een beetje om bekend om goedkoop te willen zijn, dus ik wil me niet laten afschepen zodat hij voor een dubbeltje op de eerste rang zit.

Groetjes

Resa

• Joyce

Resa, je zult eerst meer info moeten geven.

Wat is je ervaring, opleidingniveau, taken, verantwoordelijkheden, soort bedrijf, grote van het bedrijf etc. etc.

• Resa

Mijn ervaring met wat ik daar ga doen is 0. Opleiding daartoe heb ik ook niet gehad, heb een andere kant gedaan.

Nu is het wel met de pc en ik leer snel.

Het is een IT-bedrijfje, waar 3 IT-ers werken en een paar uurtjes per week een schoonmaakster. En vaak een stagaire.

Taken zijn onder andere de telefoon opnemen en facturen invoeren.

Verder moeten we het nog ff bekijken.

Er heeft tot een aantal maand geleden iemand dat werk gedaan, maar die is er mee gestopt.

Ze willen iemand die een paar dingen van diegene kan doen, de dingen waar ze zelf geen tijd voor hebben.

Ze waren eerst van plan een nieuwe te nemen die al dat werk deed, maar omdat ze strakkies een grote klant minder hebben, willen ze eerst kijken hoe zich dat verloopt en wat ze daarvoor in de plaats gaan doen.

En dus ook ff afwachten met een nieuwe voor die functie.

Ik ga daar dus een aantal van die taken wel doen.

Groetjes

Resa

• Lex

Hoi,

Klinkt nog steeds een beetje vaag, maar met de gegevens die je doorgeeft schat ik in dat het eenvoudig administratief werk is. Als werkgever zou ik daar zo'n 10,00 Euro Bruto voor over hebben, zeker niet meer.

Dit lijkt me een redelijk uurloon voor een telefoniste die licht administratieve werkzaamheden verricht.

Groeten

• Resa

Dank je, dat bedrag zal ik in ieder hgeval in mijn achterhoofd houden.

De reden dat het vaag is, is dat hij zelf ook nog niet weet wat ie mij precies wil laten doen, in ieder geval wat ik noemde en verder zien we wel.

De office-manager die weg is deed veel meer.

Ze willen kijken wat ze zelf kunnen gaan doen naast hun eigen werk, en verder moet ik voor de andere dingen er dus zijn.

Het is dus ook nog een beetje vaag nu.

Groetjes

Resa