normaal salaris

• silvia

Henk, ik denk dat het wel degelijk uitmaakt wat je “doet” en in welke branche je werkzaam bent. In mijn beroepsgroep maakt het ook wel degelijk uit of je bijvoorbeeld onder het notariaat, handel, overheid etc valt. Het kan vele duizenden euro's op jaarbasis schelen.

• Kees-Jan

Af en toe gewoon eens vragen om loonsverhoging kan ook geen kwaad! Veel mensen durven dat niet. Onbegrijpelijk want als jij het niet doet, doet niemand het!

• Lotje

Joyce,

Ik ben werkzaam bij landelijks beste werkgever, en heb wel degelijk in de gaten

hoe het zit met beloning t.o.v. opleiding.

De zakelijke dienstverlening betaald waarschijnlijk wat minder dan wat andere mbo-ers verdienen, en inderdaad de locatie is ook van belang.

• gert

Ben 30 jr / werkzaam op scheepvaartkantoor….

Verdien Euro.2750 Bruto All in.

Met tel v/d zaak + auto v/d zaak en 13e mnd….

Heb ook een MBO opleiding, draai wel zo nu en dan onregelmatig…

hoop dat je hier iets aan heb…

gr / gert

• Bianca

Omdat alles maar duurder wordt krijg je inderdaad nogal snel dat gevoel! Ik weet er alles van. Ik mag niet klagen over mijn salaris, maar als ik bijvoorbeeld kijk wat er naar de vaste lasten gaat….

• Henk

Wat heb je dan per maand (bruto), bianca?

• Toine

Henk, heb zijn die 2500,- euro netto of bruto, ik ben namelijk aan het soliciteren als filiaalmanager, dan heb ik tenminste een richtlijn.

• Henk

Bruto, per 4 weken

• mjk1966

Hallo,

Zolang er maar eten gekocht kan worden en af en toe een extraatje.

Ik ben part-time werkzaam als simpele verkoper bij een supermarkt,bezorg sochtends kranten en ben ook nog is huisman.

Mijn vrouw werkt in een wasserij van een ziekenhuis,dus valt ze onder de ziekenhuizen cao en ze krijgt €1750 bruto.We hebben 2 kinderen van 10 en 4 jaar.

Met ons tweeen zitten we op €2300 bruto per maand met ongeveer €1000 vaste lasten per maand.We hebben allebei een middelbare opleiding.

En ach als je niet teveel schuld heb lukt het op zich wel.

Groet Marc

• rik

Heb mbo ben nu 36 en verdien gemiddeld 2300 bruto per 4 weken.

Omdat ik ook wat overuren maak kom ik uit op ongeveer 2600 in de 4 weken.