Wat verdien jij?

• jurgen

wat is eigenlijk hiervan de bedoeling, gaan we de patser uithangen met ons salaris of bluffen we net zo lang to iemand jegelooft.

ik verdien zelf ongeveer 300.000.euro per jaar mag elke auto rijden die ik wil en vlieg 12 x per jaar businessclass bij KLM

ik verdien dit echt, alleen…..

ik krijg het niet!

• rik

modaal is dacht ik ongeveer 30000/32000 euro. Toch wel sterk dat er hier zoveel mensen zijn die zo ongeveer het dubbele verdienen. Het is iedereen gegund, maar in sommige gevallen een beetje ongeloofwaardig. zelf ben ik 29 en verdien 38000 voor 36 uur, maar ik werk er minstens 10 meer voor de baas (en mijn collega's). Dit is een goed salaris voor iemand met een hbo opleiding. Toch even benadrukken dat werkvreugde ook heel belangrijk is (en die heb ik), er wordt haast nooit over functie inhoud gesproken.

Veel plezier nog met het lezen van deze site

• Bart

Ik ben 24 en zit op 2000,- bruto in de maand

• erik

31 jaar. Bedrijfsleider autobedrijf. 3350 bruto. Auto en telefoon van de zaak.

• Salaris

25jr 3000 bruto per maand

auto

mobiel

bonus van gemmideld 500bruto per maand

• Gerrit

schandknaap achter het CS…………………50 euro zwart per klant…………6 tot 10 klanten per dag = gemiddeld 400 euro netto per dag……..5 dagen werken = 2000 in de week en bijna 9000 per maand.

• Vince

29 jaar, H.T.S. Energietechniek + diverse Post HBO opleidingen.

Salaris: 4100,- bruto per maand + leaseauto

Werkzaam bij een grote industriele organisatie (olie opslag en overslag).