Wat verdien jij?

• Harry

Wat een schraal salaris zeg.!!!! Hier kan je toch onmogelijk van rond komen.!! HAD JE MAAR EEN VAK MOETEN LEREN!

Helaas je zult rond moeten komen van bijna het minimum loon!

• sjefke

Laten we gewoon eerlijk en netjes blijven naar elkaar toe. Er wordt volgens mij toch al zoveel gelogen op deze site.Mensen komen hier voor een advies,je kunt het daar dan ook het beste bij laten vind ik.Opmerkingen die mensen naar beneden halen hoef je toch niet te plaatsen? Of wel soms?

• Bas

Harry,

'n Ongeschoolde reactie… Denk ‘ns na over de begrippen ’welzijn' en ‘welvaart’.

Groet,

BasHarry schreef:

>

> Wat een schraal salaris zeg.!!!! Hier kan je toch onmogelijk

> van rond komen.!! HAD JE MAAR EEN VAK MOETEN LEREN!

>

> Helaas je zult rond moeten komen van bijna het minimum loon!

• Harry

Wat ik bedoelde te zeggen……..en iemand die een beetje geschoold is snapt dat…..is dat Jaris gewoon de bevestiging wil hebben dat hij een heel goed salaris heeft….EN DAT WEET HIJ OOK.!!!!

READ BETWEEEN THE LINES!!!!

• Sjoerd

Hij heet Joris en geen Jaris (dat is een Toyota, en dan is het trouwens Yaris, maar goed…)

Die Harry is waarschijnlijk een tikkie jaloers, jammer om het zo te laten merken!

Ik, 31 jaar, € 3850 p/mnd bruto. Accountmanager ABN-Amro, 38u/pw. Auto v/d zaak en eindejaarsbonus van +/- € 5.000 bruto. (ook telefoon en laptop)

Volgende!

• J.

Nou nou, de beste leugen is toch de leugen in je eigen portomonnee.

Vandaar dat steeds meer mensen rood staan en steeds meer mensen hun koophuis niet meer kunnen betalen.

Nee doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. De klap is zo groot mocht je je baan verliezen.

J. (met een gewoon salaris waar ik alles mee kan doen wat ik wil, dus tevreden).

• Lotje

Dit is geen normaal salaris, en dat weet je, maar evengoed veel succes gewenst met je werkzaamheden (menig directeur zou jaloers kunnen zijn op dit salaris).

Lotje

• Sander

Misschien is het wel interessant om van deze vraagstelling te maken……WAT VERDIENEN WIJ.?

Ik 34 jaar ontvang op dit moment 2500 euro bruto voor 36 uur. Mijn partner zit op een salaris van 2800 bruto voor 32 uur.

Saampjes dus 5300 bruto en op het einde van de maand is alles op..!! ha ha ha ha

• Yvonne en Bart

Ik (Yvonne 28jr.) EUR 2625,– netto p/mnd (38u/wk) en hij (Bart 29jr.) 2780,– netto p/mnd (36u/wk) We sparen wel, maar helaas niet zoveel. Ook bij ons iedere maand op. Je geeft uit naar wat je verdient, helaas het is niet anders. Groetjes

• bernard

Een feit is : hoe meer je verdient hoe groot de uitgaven zijn :hypotheek, pensioen(als zeflstandige moet zelf regelen) ,arbeidsongeschikte verzekering, vele andere verzekeringen ,enzovoort, enzovoort, enzovoort , studerende kinderen en niet te vergeten de belastingen).

Hiermee wil ik zeggen dat de hoogte van je inkomen een relatief begrip is.(Ben 49 jaar , bruto maand inkomen 16.500 euro)