salaris.

• Bart Ros

hallo,

Een tijdje terug kwam een bedrijf naar mij zelf toe met de vraag of ik iets kon betekene n met betrekking tot een vacature die ze al een tijdje hadden.

Nu heb ik een afgeronde Hbo (multimedia engineer) opleiding, en zelf het plan om naar universiteit in Engeland te gaan om daar in een paar jaar mn Bachelors In media en een masters in zelfde gebied te halen.

Jammer genoeg ging het een en ander niet zoals het zou moeten dus heb ik besloten het dan maar in nederland te doen op deel tijd basis. Dit is allemaal helemaal rond.

Zelf kan ik goed werken met Photoshop, Illustrator, acrobat Pro. Kan ik redelijk overweg met Javascript, goed met Xhtml en heb ik kennis van de verschillen tussen de browsers en kan ik goed overweg met CSS. Mijn flash skills zijn goed en met action script kan ik ook overweg. Ook met audio software (pro tools) en video software (final cut, premiere, dvd studio pro) en de theorie hier achter. (microfoon techniek, video compressie, audio compressie, compressie van grafics). Daarnaast ervaring met cinema 4d, Qtvr. En natuurlijk Dreamweaver (tijd besparing op de xhtml) en bbedit.

Daarnaast kan ik een project opzetten van af 0 tot 100% als het ware. Van concept tot realisatie. Story board, flowcharting, presentatie.

Nu wil dat bedrijf mij een contract voor een jaar geven, prima leek me, maar wel op Mbo 2 basis (??) met een salaris indicatie van onder de 1600 euro bruto voor 40 uur per week.

Zelf denk ik dat P en O daar een fout maakt. sterker weet het zeker. Maar toch houden ze voet bij stuk.

Ik ben de kwaadste niet en best bereid als ze leuke leerzame projecten voor me hebben een weining water bij de wijn te doen en met wat minder genoegen ten nemen. Maar dit is denk ik te. Meer wijn bij het water doen.

Wat denken jullie hierover ?.

mvgrt

b.ros

• Jan

Zeker te laag, naar mijn mening komt 2000 euro meer in de richting

• bart ros

was mijn idee ook zo eerlijk gezecht.

mvgrt

• Bianca

Even iets anders…met een HBO-opleiding heb je je Bachelor toch al op zak? Of vergis ik me nu?

• bart ros

klopt in principe wel maar dat ligt aan het aantal studie punten, gezien het deeltijd was moet ik nog een jaar erbij doen om de punten te hebben om volgens euro systeem een bachelor te mogen ontvangen.