hoi allemaal,
weet iemand wat een beginnend kraamverzorgster verdiend netto??
gr. m
Ik heb daar ook voor geleerd, uiteindelijk niet gedaan omdat het salaris wisselend is. Het ligt eraan wanneer je weekenden werkt en of je snachts opgeroepen wordt. Het is geen vetpot laat ik het zo zeggen. Hoeveel precies durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat ik nu beter verdien en het me lang niet zoveel energie kost als toen ik in de kraamzorg zat.
Dat snap ik ook wel, maar ik heb rugklachten en kan daarom niet meer in de kraamzorg werken, bovendien wil ik geen weekenden werken. Maar ik vind wel voor het werk en verantwoorlijkheid die je moet leveren en hebben vind ik het een laag salaris.
Ik zit nu op kantoor, hartstikke leuke interessante baan. Hoef geen weekenden, krijg beter betaald en krijg er geen zere rug van! Duidelijke keuze lijkt me!
Hoi Mieke,
Zoek eens met Google op CAO Zorg, al dan niet aangevuld met de kreet download. Je vind dan meerdre pagina's terug. Je kan ook zoeken op salaris kraamverzorgster. Heb al wel nieuws voor je, erg rijk zul je er niet van worden……. Maar normaal rondkomen zou moeten lukken en vergeet niet wat voor een plezier en dankbaar werk je er voor terug krijgt (meestal dan)
Groetjes
Jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?