uurloon zzp metselaar

  • klaas

    goedendag,

    kan iemand mij vertellen of het uurloon van 34 euro (btw verlegd)

    Ok is voor een metselaar ? graag goed onderbouwde reactie

    Alvast bedankt,

    klaas

  • joyce

    Zelf ken ik diverse voegers, en 1 metselaar als zzp-er en ik kan je wel zeggen, dat niemand zo hoog zit.

    Gem. vraag men 25/30 euro. Maar ik kan het niet voor je onderbouwen.

  • sander

    de bouw doet gemiddelt 25 tot 30 pu

  • Hanneke

    Mijn vriend is metselaarn en werkt voor zichzelf, hij verdient 32 euro bruto per uur.

    Twee andere die ik ken zijn ook zzp-er en zij verdien 33 euro.

    34 euro zou dus best wel kunnen.

    Hanneke

  • m.

    34 euro per uur??

    wij hebben net een metselaar uit de bouw gevraagd om onze uitbouw te doen.. hij vraagt 17 euro per uur!

  • Hanneke

    Ja, dat zal dan wel niet in het wit zijn. Als mijn vriend ooit in het zwart werkt verdient hij 18 euro per uur. Die 34 euro zijn ook bruto, en niet netto he!!

  • michel

    hallo,34 euro is een gemiddelde uurloon excl 19% btw,het kan links en rechts wat schelen omdat natuurlijk niet iedereen dezelfde prijs hanteert,wij zitten gemiddeld op een uurloon van € 35,- excl btw.Het ligt er natuurlijk ook aan of je zelf ook productief genoeg bent om een bepaald uurloon te vragen.Heb je een eigen bedrijfswagen,bedrijfspand elektrisch gereedschap,een goede kennis van het vak.Het werk wat je afleverd ,voldoet ook aan kwaliteit ect..Dit telt natuurlijk allemaal mee.Over het algemeen genomen zitten de uurlonen in nederland wat zzp-ers(metselaars) betreft tussen de € 30,- en de € 35,-

    bij sommige reakties zag ik uurlonen staan van € 17,- of € 18,- dit zijn natuurlijk geen prijzen waar een rekening voor uit geschreven worden (als u begrijpt wat ik bedoel).

    met vriendelijke groeten michel

  • klaas

    ok,

    dank allen voor de reacties, heb er wat aan gehad

  • ikke

    Wat hou je zoal aan dit uurloon van +/- 35 euro netto over??

  • Hanneke

    Mijn vriend houdt er ongeveer 17 euro netto aan over.

    Dit betekent in de maand ongeveer 2600 euro netto. Het hangt er ook heel veel van af hoe je je zelf verzekert tegen ziekte enzo.

    Maar het is een heel mooi salaris voor een (zelfstandige) metselaar.

    Hannekeikke schreef: