te veel uren!

• twan

Hallo

ik heb een vraag ik werk namelijk bij een grote meubelketen plus decoraties

Mijn werk bestaat uit het bevoorraden van de winkels en ook alle gekochte

meubels bij de mensen thuis bezorgen. Alleen maken wij gemiddeld 15 uur per dag

mag dit wel volgens de wet? Over de vergoedingen heb ik niets te klagen

Ik ben 23 jaar en verdien ongeveer 3000 euro netto

• ikke

Niet zeurten en gewoon je werk doen. Uit je verhaal maak ik op dat je i.i.g geen hbo'er bent. Dus met je 23 3000 netto verdienen. Ik vind het veel maar pak wat je pakken kunt.

• andre

Had ik dat maar toen ik 23 was……

• twan

Nou daar vergis je je in heb hbo communiecatie wetenschappen gedaan alleen wat ik leuk vind aan dit werk is dat je zo veel vrijheid heb en nog eens ergens komt

• meisje

Ik denk dat je als je dat bedrag verdient best 15 uur mag werken! Maar of dit wettelijk mag….volgens mij niet…. ik dacht dat 11 uur per dag wettelijk de limiet was

• karel

nee hoor,dat is niet zo!In de transportsector maak je soms wel 15 uur per dag als planner….alleen doen ze dan tijd voor tijd!

• Hans

Hoi,

Ben je chauffeur dan? Dan zou je nl. de rijtijden wet overtreden. Hier kan je werkgever boetes voor krijgen.

Geen chauffeur? Dan maak je erg veel uren op een dag. Dit mag niet, ik bedoel is niet toegestaan. Het gebeurt echter wel vaak. Als je hier een goede regeling voor hebt, hou je het lang vol. Ik vraag me alleen af, als jij zoveel uren op een dag maakt en dus aan zeker 6 overuren per dag komt en je werkgever betaalt dit allemaal uit, dan heeft hij enorme kosten (overuren, auto, vergoedingen, sociale lasten e.d.) Hoe blijft het allemaal nog rendabel dan? Staat dit allemaal wel in verhouding tot hetgeen jij thuis bezorgt?

Verder zou ik inderdaad niet zeuren en in de spaarzame vrije tijd leuke dingen gaan doen met al die Euro's! (zelf heb ik liever vrije tijd, maar dat is persoonlijk!)

Succes!!!