salaris onderwijsassistent

  • elli

    Hallo,

    Ik wilde heel graag weten wat een onderwijsassistent per uur of per maand netto moet verdienen?

    heeft iemand een idee.

    Groetjes,elli

  • Mark

    Hoi,

    Volgens mij moet er helemaal niets……….

  • Elli

    Hoi

    Sorry, ik snap je antwoord niet.

    En weet ieman misschien toevallig van een BSO l(buitenschoolse opvang) eidster?

  • Michelle

    Hoi Elli,

    Hoeveel uur per week? Hoe oud ben je? heb je een opleiding gedaan? Op een basisschool of op een middelbaar onderwijs?

    Wat zijn je taken?

  • Elli

    Ok, ik denk dat het dan wel duidelijker voor jou wordt als ik beter omschrijf.

    Je hebt gelijk.

    Ik ben 24 jaar.

    Ik heb opleiding onderwijsassistent net afgerond. Ik heb dus mijn diploma.

    Ik wil weten hoeveel je voor een onderwijs assistent per uur verdient, als je in een basisschool gaat werken. per uur en dan bv 32 uur per week.

    Ook wilde ik weten hoeveel je per uur met een onderwijsassistent diploma verdient, als je in een kinderdagopvang gaat werken.

    En als je in een buitenschoolse opvang gaat werken. Per uur of 32 uur per week.

    Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijker heb gesteld en alvast bedankt voor je hulp!

    Als het nog niet zo helder is, laat me maar weten

  • Michelle

    Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat je kan verdienen in die sector. Maar ik denk dat het rond de voor jou (omdat je 24 bent) 1500-1600 euro zal uitkomen.

  • Sarah

    Hoi,

    Ik denk dat je als onderwijs assistent voor 32 uur in de week ongeveer 1100 of 1200 euro bruto gaat verdienen.

    Buitenschoolse opvang zal ongeveer hetzelfde zijn. Het is ook moeilijk om daarin een baan van 32 uur te kunnen vinden.

    Succes..

  • silvia

    Als je het niet zo goed weet kun je beter niet met cijfers gooien. Mijns inziens heb je ook een veel te hoog salaris genoemd dat niet echt relevant is.

  • monique

    Dus heb jij wel een idee wat het moet zijn????????

  • Michelle

    Ik geef wel een indicatie op basis van 40 uur ! En ik denk dat dat een salaris is dat best redelijk is