Beste forum bezoekers,
Graag zou ik jullie mening hierover willen hebben. Ik zit bij een grote staalbouwgroep (omzet ? 125 milj.), werkzaam binnen een kleinere werkmaatschappij. Ik krijg de mogelijkheid om binnen de groep (binnen andere BV) een Junior Project Manager te worden maar willen ze eerst mij teste aan de hand vaan een project van ca. ? 500.000,- (op de inhuurbasisi via huidige werkgever) en als ze tevreden zijn dan mij de baan aanbieden. Ze weten binen de groep al van mij en zeggen zelf dat ze alleen goede verhalen horen en dat ik heel ver kan schoppen.
Eerste volgende projecten zouden dan tusen ca. ? 1-2 milj. in liggen waarbij ik volledig en allen verantwoordelijk ben voor de project. Ik heb ca. 6,5 jaar ervaring in de staalbouw (eerst ca. 5 jaat bij ingenieursbureau en dan 1,5 jaar bij staalconstructie bedrijf), heb HTS-WTB gestudeerd en heb grote en complexe projecten geengineerd. Bovendien zeggen ze zelf dat ik super aardig en ook overtuigend naar de klanten toe ben, veel kan en nog veel meer kan doorgoreien. Wat denken jullie wat een eerlijke salaris zou kunnen zijn ?
Zou er ook een auto ook erbij moeten zitten (veel reizen in Nederland) ?
Natuurlijk ook eventuele andere extra's waar ik om zou kunnen vragen.
Alvast bedankt.