Salarisvergelijk

• Theo

Wat verdient iemand van 23 jaar (MBO niveau 4 opleiding) met bijna 4 jaar werkervaring als assistent-accountant.

• joyce77

Zoals vaker gezegt, ligt aan je taken en verantwoordelijkheid. Ong. 1500 euro bruto per maand bij een werkweek van 40 uur.

• Suzanne

Hoi Joyce,

Hoe weet je die bedragen dan?

ik zou wel eens willen eten wat ik met mijn afgeronden opleiding Administrateur (niveau4) kan verdienen 20 jaar. 1 jaar werkervaring op een makelaarskantoor.

Groetjes

suusje

• Saskia

Hoi,

Vergeet niet dat je tot en met 23 jaar het minimum llon verdient in Nederland.

Veel werkgevers zullen dit ook betalen, een enkeling betaalt meer.

Laat zien wat je kunt en vraag naar een bepaalde werk periode een verhoging.

Saskia

p.s 1500 euro voor een 20 jarige is wel wat veel Joyce (1 jaar werkervaring, een werkgever zou dan ongeveer 500 euro boven het minimum loon per maand betalen, ik denk niet dat dat er in zit voor een 20 jarige…….)

• joyce

Saskia, Suzanne,

Theo zegt ik ben 23jr en heb 4 jaar ervaring…. wel het onderwerp goed lezen!

Het salaris wat ik op gaf is gemiddeld. Maar het echte bedrag kun je pas bepalen aan de hand van je taken en verantwoordelijkheden. Dus kan net zo goed 1300 zijn…

• joyce

Ik bedoel dus alleen Saskia… ik gaf antwoord op Theo. Suzanne wil weten wat zij dan zou krijgen..ook hier geld zonder takenpakket niet te beantwoorden.

Denk zelf iets van ong. 1100/1200

• Mark

Het blijft gissen wat we hier aan het doen zijn.

Probeer iemand te vinden die in je branche werkt, da's mijn tip!!!

En Joyce ik ben het met Saskia eens, tot en met 23 jaar zul je niet het salaris gaan verdienen wat jij opgeeft.

Mark

• pekster

Hallo,

Ik ben Pekster en een vriend van mij 26 jaar, werkt nu 10 jaar als automonteur en is inmiddels 2e automonteur. Maar wat moet nu zijn bruto maandsalaris zijn? Graag jullie mening! alvast bedankt!

Groetjes