Salaris adm. medewerkster

• LP

Graag zou ik willen weten wat een redelijk netto salaris is voor mij als adm. medewerkster:

- ben werkzaam bij bouwbedrijf

- vrouw

- ben 27 jaar

- 4 jaar werkervaring

- Mijn werkzaamheden:

verwerken binnenkomende post, boeken facturen, boeken bankmutaties, boeken uren en materialen, aanmaken crediteuren, telefoon/fax/mail.

Uitwerken/typen brieven

- werk 40uur

- loon per 4 weken

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• joyce77

Als ik uit ga van mbo niveau. Ong. 1450/1700 bruto per 4 wkn. (ong. 1600/1850 per maand).

• Michelle

Dat lijkt me wel wat veel hoor. Ik zou uitgaan van 1600 bruto. administratief is nou niet de hoogste opleiding en de werkzaamheden zijn ook niet echt heel erg moeilijk.

Michelle

• joyce77

Hoi Michelle, en LP,

Ik bedoel ook dat LP rekening moet houden dat ze uiteindelijk max. 1700 per 4 wkn (dus 1850 per maand) zal kunnen gaan verdienen. In ieder geval hier in Brabant.

gr. Joyce

• BeBo

ligt wel aan de verantwoordelijkheid ook natuurlijk…

zelf werk ik administratief en verdien nu 12,85 per uur, Meao financieel/administratief geschoold, en ben 36 jaar, en diverse baantjes gehad. Dit werk doe ik nu bijna 2 jaar.

Heb nu nog ca 3 jaar uitloop op dit salaris.

• joyce77

Tuurlijk, ik heb het ook over háár taken, dat zijn niet echt de zwaarste taken. Dit zijn meer ondersteunende taken die niet veel verantwoordelijkheid dragen.

Ik weet niet wat jouw takenpakket is…

• Michelle

Joyce,

Okee, ik dacht dat jij het had over wat ze nu zou moeten verdienen, maar als ze kan doorgroeien naar wat jij zegt is het heel redelijk!

Michelle

• BeBo

Mijn takenpakket lijkt sterk op die van LP eigenlijk.

Maar geen baliewerk, geen typ/brievenwerk.

Wel factureren, inboeken, nacalculaties, crediteuren en debiteuren beheer, en de bankzaken. Heel verantwoordelijk is het eigenlijk niet vind ik zelf. Maar ja, voor 2 dagen in de week is het ook niet mogelijk om groot takenpakket te nemen, je bent er meer niet dan wel. Doe dit met nog 3 parttimers.

Afdeling draait goed, en de sfeer is goed, ook niet onbelangrijk.

Werk overigens in noordholland…….

en dus die 12,85 per uur, moet zeggen, wij hebben dus geen 13e maand, wel gewoon 8% vakantietoeslag en natuurlijk je vakantiedagen (ADV doen ze niet aan bij ons)

• joyce77

Met een uurloon van 12,85 zou je op basis van 40uur p.w. een bruto maandsalaris hebben van € 2235,90 !!!

Dan heb jij wel heel erg veel geluk gehad! Zelf heb ik een soortgelijke functie gehad, en je hebt gelijk als je parttime werkt (ik 20 uur ivm kind) dan krijg je niet de mogelijkheid tot meer verantwoording. Maar ik had voor deze functie (omgerekend) een brutosalaris van 1900 euro.

En ik werk in de transport dus geen vaste ADV dagen, maar deze zijn vrij opneembaar (net als gewone snipperdagen), wel hebben wij maar 29,5 dag (totaal dus!)

.

• BeBo mv 2 meiden

Hier dus gewoon 25 dagen in het jaar, ik heb er dus 10……..

maar ja, werk nog wel eens een keertje extra, dus zo weer opgebouwd.

En ook ik werk maar 2 dagen ivm de kinderen.

Zou best wel wat meer willen, maar dan loop ik thuis weer vast.

En, ja salaris is niet slecht volgens mij……Bovendien krijg je vaak nog wel eens een extraatje hoor, en leuke uitjes ofzo.

Blijf hier voorlopig maar ff lekker zitten.