Hallo,
Ik ga aankomend schooljaar beginnen met de opleiding paraveterinair (dierenartsassistente niveau 4 MBO). Mijn vraag is: weet iemand wat je ongeveer kunt verdienen als je je studie hebt afgerondt?? Alvast bedankt!
Ik heb het even voor je opgezocht:
1e dienstjaar: EUR 1029,- per maand
2e dienstjaar EUR 1182,- per maand
3e dienstjaar EUR 1334,- per maand
4e dienstjaar EUR 1484,- per maand
Dit zijn BRUTO bedragen bij een werkweek van 40 uur.
Meer info vind je op www.vedias.nl (vereniging voor dierenartsassistenten).
Succes!!
hoi,Ik ben Stefanie ik ben 14 jaar en ik ga naar de 2de en ik wil later Dierenartsassistente worden maar ik weet niet waar ik daarna heen moet als ik me diploma heb gehaald wild u meschien vertellen hoe oud jij was toen je mocht beginnen met dat werk en hoelang je deed over het halen van je diploma wie je daar voor moet hebben en welke sgool u heen bent gegaan
het zal heel fijn zijn als iemand hier op zou kunnen beantwoorden
gr stefanie
Hi stefanie, je kan alle kanten op. Als je nu mavo doet op je middelbare dan zal je aan een 4 jarige opelding voor paraveterinair vastzitten, met je havo diploma kan je het verkort doen niv 4, in 2 jaar. Ook is er de optie voor je om de opleiding Paraveterinair internationaal te doen op het Groenhorst College, Barneveld. Deze is 2 jaar en vereist educatie in engeland. Met deze opleiding ben ik zelf net klaar en het is mij erg bevallen. Dus gewoon zoeken naar je opties en wie weet kom je iets tegen wat voor jou goed is.
succes!
marloes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?