werkvoorbereider

• kees

Hallo,weet hier iemand wat je als werkvoorbereider/calculator in de meubelindustrie kunt verdienen.Plannen speciaal transport,knelpunten signaleren en oplossen,coordinerende functie rol bij grote klantprojecten met een hoog KOOP,maken voor & naculculaties.inkopen van artikelen,spilfunctie tussen de afd.Support,R&D,inkoop en productie.

Ik heb geen flauw idee wat ik moet vragen voor deze functie.Moet mijn salarisindicatie opgeven aan het uidzendbureau maar ik heb geen flauw idee wat ik moet aangeven.Ben bang mezelf uit de markt te prijzen,want ik heb geen benul wat zo'n functie doet in de meubelindustrie.

Ik heb zelf een aantal jaren werkvoorbereiding bij KWS gedaan,maar dat salaris is vrij hoog,denk niet dat ik dit bij een kleinere organisatie kan vragen…

• BeBo

Opgeven aan het uitzendburo, maar dan kun je toch gewoon zeggen wat je verdiende in je vorige functie….. Dat is toch niet erg, zeg je niet dat je dat wilt verdienen, maar weten zij ook wel dat ze niet met achtelijk laag bedrag aan moeten komen natuurlijk.

• kees

ok,je hebt gelijk bedankt!