Hoi Maria,
Het beste kun je in de sector Overheid werken. Dan werk je als ambtenaar en verdien je goed en heb je goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Succes!
Beste Inge,
Wat jij verdient vind ik een heel redelijk mooi bedrag, aangezien je ook een afgeronde MBO opleiding hebt. Je moet ook zeker goed om je heen kijken en luisteren, want zoals die reclame van Monsterboard: er is altijd een betere baan!
Ben zelf nu ook veranderd van baan en ben nu overtuigd dat Loyens&Loeff niet meer de ultieme baan is waar ik dacht me te kunnen verdiepen en zo veel te verdienen. Naarmate je meer ontwikkeld wil je ook meer diepgang in je werk en kan je daardoor het financiële prijskaartje simpelweg opschroeven doordat je een baan vindt die werkelijk bij je past en de werkgever die daarbij hoort het signaal te geven dat jij “the right person for the right job” bent!
Succes!
Ik ben 21 jaar en ik werk nu 4 maanden als secretaresse.
Mijn salaris is nu 1150 bruto per 4 weken.
Ik krijg geloof ik 36 vakantiedagen, maar dat weet ik niet zeker.
Ik kan je niet zoveel over het salaris vertellen, want het verschilt heel erg per CAO.
Ik weet alleen dat de CAO Bouw slecht betaald in vergelijking met andere.
Chantal,
Ik begrijp dat je vindt dat je meer verdient. Bij mij op kantoor bestaat een vacature voor secretaresse, die ook administratieve ondersteuning verleent en die naar ik verwacht beter betaalt dan wat je nu verdient. Als je interesse hebt laat het mij dan weten dan kan ik je CV voorleggen aan de directie. Het bedrijf zit in Rotterdam. Engels is wel een vereiste.
Groetjes,
Lizzy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?