Salaris Secretaresse

• Michelle

Hoi Maria,

Het beste kun je in de sector Overheid werken. Dan werk je als ambtenaar en verdien je goed en heb je goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Succes!

• Inge

Hallo,

Ik ben secretaresse zonder opleiding maar heb een MBO-4 opleiding Informatie Dienstverlening. Ik ben er eigenlijk wat ingerold en verdien voor 36 uur 2345,- bruto per maand. Ik val onder de manager Facilitaire Dienst.

mvg

Inge

• Inge

Dag Maria,

Ik zou het bij een overheidsinstelling proberen, dan kun je veelal rekenen op schaal 6, dit is ongeveer 2430,- bruto voor 36 uur per maand maximaal in die schaal, met jouw ervaring moet dit te doen zijn.

mvg

Edith

• Sabine Metz

Beste Inge,

Wat jij verdient vind ik een heel redelijk mooi bedrag, aangezien je ook een afgeronde MBO opleiding hebt. Je moet ook zeker goed om je heen kijken en luisteren, want zoals die reclame van Monsterboard: er is altijd een betere baan!

Ben zelf nu ook veranderd van baan en ben nu overtuigd dat Loyens&Loeff niet meer de ultieme baan is waar ik dacht me te kunnen verdiepen en zo veel te verdienen. Naarmate je meer ontwikkeld wil je ook meer diepgang in je werk en kan je daardoor het financiële prijskaartje simpelweg opschroeven doordat je een baan vindt die werkelijk bij je past en de werkgever die daarbij hoort het signaal te geven dat jij “the right person for the right job” bent!

Succes!

• Malou

Ik ben 21 jaar en ik werk nu 4 maanden als secretaresse.

Mijn salaris is nu 1150 bruto per 4 weken.

Ik krijg geloof ik 36 vakantiedagen, maar dat weet ik niet zeker.

Ik kan je niet zoveel over het salaris vertellen, want het verschilt heel erg per CAO.

Ik weet alleen dat de CAO Bouw slecht betaald in vergelijking met andere.

• Khadija

mijn vraag is: hoeveel verdient een secataresse van 21 jaar oud?

• Lizzy Lenting

Chantal,

Ik begrijp dat je vindt dat je meer verdient. Bij mij op kantoor bestaat een vacature voor secretaresse, die ook administratieve ondersteuning verleent en die naar ik verwacht beter betaalt dan wat je nu verdient. Als je interesse hebt laat het mij dan weten dan kan ik je CV voorleggen aan de directie. Het bedrijf zit in Rotterdam. Engels is wel een vereiste.

Groetjes,

Lizzy

• Natasja

Hoi!

Ik ben 21 jaar oud en verdien per 4 weken € 1550,- bruto per maand € 1300,- ong. netto.

Mijn collega is 28 jaar oud en verdient per 4 weken € 1750,- bruto per maand is dat niet erg weinig?

• barbara

nou, vind het niet heel erg veel, je mag er best wat bij hebben, hier in de regio liggen de salarissen toch wel hoger.

Ik ben 30, 10 jaar werkervaring, werk als secretaresse en krijg 3375 per maand, 26 vrije dagen, geen 13e maand oid.

• Anne

Hoi,

Ik werk bij de overheid en de secretaresses zitten in schaal 6, alleen gaat dit tot max. 2350 (zoiets), dus is het vaak minder hoor wat je gaat verdienen.

Groetjes!!