en jij?

• Eddy

Elroy,

dat je op deze leeftijd (26 jaar) dat salaris kan verdienen is zelfs voor gemiddelde dertiger onwerkelijk. Het is geweldig natuurlijk, voor jouw, dat je dat voor elkaar hebt gekregen in loondienst.

De auto zegt me niets, iedreeen kan audi rijden, het gaat erom, heb je het er voor over om 650 euro per maand te betalen voor een Audi !!!!!

Wat is je achtergrond eigenlijk? (qua opleiding ed.)

mvgr. Eddy

• Elroy

Natuurlijk is bovenstaand verhaal onzin. Ik kwam omdat ik net van baan ben veranderd op deze pagina. Ik verbaasde me erover hoeveel onzin hier op stond. Ik dacht dat kan ik ook. Effe kijken of er nog op gereageerd wordt ook. Nou dat is wel duidelijk.

Ik weet dat het flauw was, maar ik wel gelachen om de reacties.

Ik ben overigens 28 en verdien 2800 p.maand (en daar ben ik ook tevreden mee)

Groetjes Elroy

• els

Al uitgelachen Elroy ?

• Piet Paulusma

Elroy is een loser

• karel

Erg flauw elroy,

Deze site wordt gebruikt door mensen voor mensen om elkaar advies te geven etc.Ik vind dat je daar geen grapjes over moet maken.Je intelligentie is dan wel beneden alle peil als je daar voor deze site gaat misbruiken.Ik denk dat de mensen die hier hun vraag plaatsen zelf genoeg inzicht hebben wanneer iets onzin is af niet.

Maar toch bedankt dat je “ons” het wil laten inzien hoe onzinnig dit is.Bedankt loser!

• Günther

Elroy is een loser! Ik vind het knap dat hij al tevreden is met maar E2800 p/mnd!! Zeker als je al 28 bent!!

• joyce

Sorry Günther maar wie is er nu nog meer een loser.

Er zijn heel veel mensen die dat bedrag nooit zullen bereiken! Heb respect voor je medemens!

• tita

Ja wat is er mis met 2800 euro???

het modaal is 2270 brutto per maand en er zijn meer mensen die minder verdienen dan meer dus je kwets de helft van de nederlandse bevolking