Functie bedrijfsleider autobedrijf

• Erik

Ik ben 31 jaar. 10 jaar ervaring in de autobranche. Sinds 2 jaar bedrijfsleider bij een middelgroot bedrijf. Heb de leiding over 18 mensen. Heb qua opleiding niets bijzonders. Mijn salaris is euro 3100 p.mnd. Auto v/d zaak 38.000. Bijtelling i.v.m. dealerbesluit 25000. Houd hiervan netto 1750 over. Werk van 8.15 tot 18.00 uur. Graag hoor ik van mensen met gelijkwaardige functie of dit een marktconform salaris is?

• Bridget Jones

Hoi Erik,

Nou voor iemand die geen opleiding heeft doe je het naar mijn mening helemaal niet slecht hoor

Groetjes,

Bridget

• ook Erik

erik overdrijft volgens mij een beetje

• Bianca

Waarom toch altijd dit soort jaloerse (?) opmerkingen? Sommigen denken het ook altijd beter te weten…

• ook Erik

nee niet jaloers, maar ik lees deze pagina regelmatig en er hebben wel vaker salarissen op gestaan van mensen die in de autobranche werken en daaruit bleek wel dat dit geen geweldig betaalde sector is.

groetjes Erik

• Noa

Ik denk dat je met € 1300 blij moet zijn.

• martin

1300 lijkt me erg weinig hoor ;-) Nee,je zit met die 3100 best goed.Een vriend van mij is 50,heeft de IVA afgerond,30 jaar werkervaring en zit rond de 2700 per maand.En geen auto van de zaak.Ik ben het met de andere Erik eens dat het geen lekkere sector is wat betreft salaris,maar je doet het niet verkeerd.Eerlijk gezegd denk ik wel dat je aan je top zit,of het moet een heel groot autobedrijf zijn met meerdere vestigingen in Nederland.Dat vermoed ik eigenlijk wel gezien je huidige salaris is het geen kleintje….Groet Martin

En inderdaad,ik denk dat er hier een stukje jalouzie om de hoek komt kijken,bij sommige mensen die ook Erik heten!

• Sander

Je verdiend goed hoor Erik. Ik geloof het salaris wel.

Als je in de autobranche een verantwoordelijke functie uitoefend kan deze branche ook redelijk verdienen. Tevens zit je ruim over de 40 uren per week heen als je werkt van 8.15 tot 18.00 dus daar mag financieel ook wel wat tegenover staan.

Je zal denk ik geen 13 maand of bonus/winstuitkering hebben Erik of komt dit er ook nog bij?

• Erik

Allereerst bedankt voor de reactie's. Ik vraag om een oordeel dus het heeft geen zin hier onzin neer te zetten lijkt mij. Het bedrijf waar ik werk heeft 5 vestigingen. Ik ben bedrijfsleider op de grootste vestiging. Wanneer er targets gehaald worden heb ik recht op een dertiende maand. Mij lijkt het salaris niet overdreven gezien de verantwoordelijkheid. Ik heb deze functie nog niet zo erg lang. Wanneer het goed gaat is mij 250,00 opslag geboden. Vergis je niet in de veelzijdigheid van de functie. Veel uiteenlopende gesprekken dus erg veel ‘' schakelen’'

• martin

Veel succes hoor met je baan….ik ben blij voor je…en die opslag,krijg je heus ook wel!