salaris kapster

  • joyce

    Hallo,

    Mijn naam is joyce ben 22 jaar en ik zou graag willen weten wat een kapster die al 3 jaar werkt haarstylist niveau 2 of haarstylist niveau 3 verdient per maand.

    groetjes

  • Mercy

    Hoi Joyce… Het antwoord ligt voor de hand, maar het ligt ook aan de salarisonderhandelingen die je treft met je werkgever… Het is de kunst om je kwaliteiten zo te verkopen dat de werkgever net iets meer geeft dan dat je waard bent, dan doe je het goed…

    Haarstylist 2 verdient 1418 per maand op basis van 38u werkweek

    Haarstylist 3 verdient 1440 per maand op basis van 38u werkweek

    De ervaring gaan pas tellen vanaf je 23e jaar. Dus als je dan al 4 jaar ervaring hebt, dan maak je een grote stap voorwaarts en verdien je misschien wel 200 a 300 euro meer…..

    Succes en doe je je voordeel mee

    Groetjes en dikke kus Mercyjoyce schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Mijn naam is joyce ben 22 jaar en ik zou graag willen weten

    > wat een kapster die al 3 jaar werkt haarstylist niveau 2 of

    > haarstylist niveau 3 verdient per maand.

    >

    > groetjes

  • chiara

    hoeveel verdient een kapster.. als je 16 bent?

  • Essyl van Dijk

    Ik ben 23-04-1988 geboren ben sinds juni 2007 juniorstailiste 1 en ruim 3 jaar ervaring.

    ik werk 34 uur per week wat is mijn salaris?

    >

  • jesus alaa

    hallo hoe is h termee

  • liza

    Hallo ik zou graag willen weten voor mijn spreekbeurt hoeveel verdient een kapster

    of terwijl wat is het salaris ??

    Groetjes liza

  • marina

    hallo mij vraag is, ik ben 21 jaar en werk 29 uur en op maandag heb ik de leiding wat moet ik dan verdienen want ik denk zelf dat ik te weining verdien??

  • mariska

    Zou graag willen weten wat een kapster verdient op basis van fulltime werk week 38 uur. Met een leeftijd van 23 jaar en werkervaring van twee jaar!

    Gr,

    Mariska

  • samira

    hai

    ik wil vragen hoeveel je moet verdienen per uur als je een allround diploma hebt als kapster

    ik zou graag een antwoordt willen hebben want ik weet zeker dat ik onderbetaald

    krijg op me werk

    alvast bedankt

    groetjes samira

  • selma

    ik ben 21 jaar oud en wil eigelijk weten hoeveel ik moet verdienen heb mij 2 jaars diploma en werk 37 uur per week