Postbode/vrachtwagenchauffeur

• Inge

Schrik best van deze bedragen, heb eerder in de vervoerssector gewerkt (taxi), maar die verdiensten waren erg slecht en heb nu een administratieve baan, als ik 40 uur zou werken zou ik ook rond de 2200 euro netto zitten, maar ik werk nu 32. Ik had verwacht dat vrachtwagenchauffeurs goed zouden verdienen maar dat valt dus vies tegen :(. Mijn partner zat er aan te denken om zijn C/E te gaan halen maar wellicht niet zo'n heel goed plan als ik dit allemaal zo lees…..

Inge

• AP

Ik denk er ook over om C en E te gaan halen.

Jullie commentaren zijn wat vrijblijvend, vind ik.

Er worden weinig salarissen genoemd en niets erbij van bij hoeveel jaren ervaring, nationaal of internationaal… Zo krijgen we niet zoveel informatie…

Als 2200 netto reeel is, wat is dan het basissalaris? en wat de toeslag? en hoeveel jaar ervaring heb je dan? en hoeveel uur werk je daarvoor (want ik neem aan dat je dan wel je bed uit moet…)?

Maar ik heb nog een andere vraag: Hoe voorkom je dat je illegale handel in je wagen krijgt? Is dat puur op vertrouwen van je baas?

• hans

olla

allemaal

ga net als mij op een betonmixer rijden heb je niks met transport CAO te maken,dat is heel slecht betaald

voor rond de 55 uur p/week zit je al aan dik 2000 euro netto

overuren gaan al na 36 uur in !!

hans