Postbode/vrachtwagenchauffeur

• Harm

Ik zit er over te denken om van baan te veranderen. Op dit moment heb ik een baan met nogal wat verantwoording en dat zie ik niet meer zo zitten. Postbode ofzo lijkt me wel iets. Of vrachtwagenchauffeur. Wat zijn hier een beetje goede brutosalarissen voor 40 per week??

• herb

als je nu een baan hebt met nogal wat verantwoording,

heb je daar ook het salaris na.

als je nu als postbode verder wilt, zul je er financieel veel op truguit gaan.

aan jou de keus.

gr.

• Joyce

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit serieus is maar goed,

als vrachtwagenchauffeur ligt het erg aan wil je nationaal of internationaal? Het grootste verschil zit hier voornamelijk in het feit dat een internationale chauffeur gemiddeld 60 tot 80 uur per week werkt!

• Harm

Het is serieus. Ik kan er niet meer zo goed mee omgaan. Chauffeur zou gewoon nationaal zijn en max 50 uur.

• sander

Nationaal chauffeur met loon groep D5 heeft bij een 50 uur in de week ongeveer 1450 euro in de maand. schoon

• Hans

Hoi !

Ik wil ook vrachtwagenchauffeur worden. Het CWI biedt mij de mogelijkheid om een opleiding als vrachtwagenchauffeur te volgen. Je krijgt meteen een basissalaris van

euro 1500,- bruto per maand. Na de opleiding kun je meteen bij de werkgever aan de slag voor tenminste 50 uren per week. De opleidingskosten moeten dan wel terugbetaalt worden. Ik ben hiervoor erg enthousiast omdat ik momenteel bij “Rentree werkt” zit wat geen pretje is.Taakstraf werk !!! Ook voor mensen die nog nooit iemand kwaad hebben gedaan, zoals ik. Hier wordt ik erg depressief van.

• bart

hahahahaha waar werk jij dan?

Ik kom er mn nest niet voor uit!

Ik werk 50 a 60 uur wisselende diensten en heb 2200 schoon

• gerrit

vet lijp ik wil het ook worden maar hoeveel verdien je ongeveer per maand

• gerrit

dit vind ik een intressante site ik ben 23 jaar en wil het ww

• freddax

jij komt er je bed niet voor uit Bart maar als jij dan 2200 netto

verdient wat je zegt vertel er dan ook direkt bij waar je werkt?

maak je gelijk goede reclame voor die geweldige baas van je!!!

Maar dit zal wel uit een hele grote duim gezogen zijn toch?bart schreef:

>

> hahahahaha waar werk jij dan?

> Ik kom er mn nest niet voor uit!

> Ik werk 50 a 60 uur wisselende diensten en heb 2200 schoon