Salaris medewerker Burgerzaken/Publiekszaken Gemeente

• Natascha

Ik heb vanmiddag mn salarisgesprek bij de gemeente, wat verdienen jullie in deze functie? Ik ben 29, heb 8 jaar werkervaring in de adm. richting (ook telefoon/balie, ondersteuning in/verkoop, salarisadm, boekhouding etc etc), ik kom 20 uur voor Burgerzaken en 16 uur bij Publiekszaken te werken,..

Dus FT 36 uur,..

Ik moest mn salarisstrook meeenemen maar wil graag een keer wat meer verdienen, wie heeft er tips?

• Harry

Ik denk maximaal cao schaal 7. Dat komt maximaal neer op rond de 2500 euro bruto.

• herb

wat is dat voor een onzin dat als je gaat sollisiteren je een oude loonstrook moet meenemen.

dan kijken ze daarin en geven ze je hooguit 20 euro meer.

ik zou die dus niet meenemen.

gr.herb

• Joyce

Je bent ook helemaal niet verplicht om die mee te nemen. Laten we eerlijk zijn een van de reden waarom je een (andere)baan zoekt is toch omdat je er op vooruit wilt gaan. Zowel voor wat betreft salaris als uitdaging.

Zo is mijn man bv bruto 350 euro per 4 wkn meer gaan verdienen! Onder het mom van ik vraag wat meer, hun halen er weer wat van af en dan heb ik toch de 200 die ik wilde hebben. Maar men vond het een hoog salaris, maar waren wel bereidt dat te geven…

Dus als men een salaris gaat vragen zet iets hoger in, maar wel een salaris dat redelijk is. BV 250 euro meer dan dat je nu krijgt, maar hou ook rekening met de goede sec.voorwaarden bij de gemeente!

Suc6! Laat je weten hoe het is afgelopen?

gr Joyce

• LindaK

Tegenwoordig is het bijna niet mogelijk om te onderhandelen over het salaris, het bedrijfsleven weet uiteraard over de vele werkelozen en zo zegt men

take it or leave it….

Ik krijg het zelfde salaris als iemand die 12 jaar jonger is, en ik heb 15 jaar kantoorervaring en zij 3 jaar.

Ik ben hier (niet) mee accoord gegaan, en heb verzocht om een salarisgesprek na mijn proefperiode van 6 maanden opnieuw onder de loep te nemen.

grt Linda

• Noortje

Krijgen medewerkers Burgerzaken een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht ?

Ik heb het over medewerkers die bij de balie zitten en die zich bezig houden met aangiftes van geboorte/overlijden etc

Wil hier meer over weten, het lijkt mij leuk om bij de gemeente te werken.

Heb over het algemeen bij bedrijven gewerkt en de gemeente lijkt mij ook wel leuk.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen?

:)

thanks