ja Jackie
heel simpel
er zijn genoeg mensen die een opleiding hebben en die eisen ..van een bedrijf wordt vaak veranderd.
de werkgever kan jou daarmee manipuleren of onder de duim proberen te houden.
er zijn genoeg mensen die een opleiding hebben tot zelfs universitair..maar..als blijkt dat ze niet kunnen samenwerken dan hebben ze aan de opleiding ook niet veel. Donald Trump heeft ook..dacht ik niet eens een diploma..moet het met zijn brains doen!!
jij hebt jou ervaring jij moet aan de bel trekken en zeggen kijk hier ben ik voor aangenomen ik doe steeds meer en trek van alles naar me toe en als u het er niet mee eens had geweest had u dat gezegd maar u zegt tevreden te zijn nou wat dacht u ervan??
en huppekeee. voortaan ga je opschrijven WAT en waarvoor je bent aangenomen en wat je MEER gedaan hebt waarvoor hij dus niet over heeft geklaagd.
als hij moeilijk doet dan gooi je het op een andere functietitel..dan is ie volgens mij verplicht je zowiezo meer te betalen. want je komt dan in een andere categorie.
jou ervaring is meer waard voor het bedrijf dan de opleiding want..je kan het toch? dat is al bewezen en heeft jou baas zo een goede opleiding is hij perfect? als hij jou moet vervangen kost hem dat veel geld en tijd. bovendien heb je een vast contract neem ik aan dus heb je heel wat te onderhandelen zelfs als je dan maar minder uren gaat werken dan staat het misschien wel daardoor evenredig met je loon. ja hij zegt tevreden te zijn..daar koop jij geen extra brood voor.