salaris indicatie receptioniste met P&O/directie secretaresse werkzaamheden

• Receptioniste

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat mijn salaris indicatie ongeveer zou moeten zijn, ik denk namelijk zelf dat ik voor mijn werkzaamheden niet genoeg betaald krijg.

Ik werk 40 uur per week, als receptioniste met P&O en directiesecretaresse werkzaamheden. Ik ben 32 jaar.

• Joyce

Wat zijn dan je opleiding, je taken en je verantwoordelijkheden?

• receptioniste

Mijn opleiding is Schoevers MBO receptioniste,telefoniste administratief medewerkster. Maar sinds ik 4 jaar geleden als receptioniste ben gaan werken moet ik ook P&O werkzaamheden uitvoeren.

Taken: Receptie-& balie werkzaamheden (bediening telefooncentrale, etc), administratieve werkzaamheden, postverwerking (inkomende & uitgaande post), verspreiden inkomende correspondentie, contacten leveranciers onderhouden, centrale agendabeheer (inplannen van de vergaderruimtes, afspraken van managers), archiveren, boeken van hotels & zakenreizen, fleurop service bestellingen, correspondentie Nederlands & Engels, lunch, visums regelen, vertalen van diverse documenten / correspondentie in Engels en Nederlands, contact met overheids-instansies (IND/Ambassades)i.v.m. verblijfsvergunningen / tewerkstellingsvergunningen, contacten uitzendbureau’s (werving & selectie), contact met schoonmaakbedrijf,contracten werknemers, verlof registratie, informatie CAO wijzigingen, ziekte verzuim regelen/ARBO,salaris mutaties, overwerkuren registratie, lunch inhoudingen, fakturen nakijken, kantoorartikelen bestellen & voorraad bijhouden, koeriersdiensten inschakelen, bezoek ontvangen & koffie / thee verzorgen, transportopdrachten invoeren / totale kosten transport registratie, assisteren directeuren, diverse ondersteunende werkzaamheden andere afdelingen etc.

• karin

1900 bruto hooguit

• receptioniste

Bedankt, Zoiets dacht ik namelijk zelf ook.

• Natascha

Hoi, ik heb in een zelfde soort functie gewerkt, ben 29 en verdiende voor 39 uur 2070 bruto per maand. Ik denk wel dat ik daar geluk mee had want het is vrij veel,..

Succes!

• Bianca

Als ik jouw functie-inhoud zo zie, denk ik dat je de enige secretaresse (of welke naam je het beestje ook wilt geven) op kantoor bent. Als dat inderdaad zo is, heb je een erg leuke en veelzijdige functie met verantwoordelijkheden op het gebied van de dagelijkse gang van zaken, administratie en P&O. Een functie die ik graag zou willen hebben ;). Dit zijn dingen waar een office manager zich ook mee bezig houdt (let wel: dit is de indruk die ik krijg uit jouw eerdere post - ik kan verkeerd zitten). Afhankelijk van de branche, denk ik dat je best wat hoger zou mogen inzetten.

• RECEPTIONISTE

Ik ben aangenomen als tel/rec/met licht administratieve taken.

Wat blijkt ik ben de verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor.

uitstraling pand,alle facilitiare zaken,mobiele telefonie,drukwerk,ondersteuning voor diverse afdelingen,kantoorartikelen,bezoek,agende,telefoon,vertaalwerk,lunch bestellen,bloemen,taarten,post,koerier,ondersteuning officemanager.

Het salaris in de advertentie was voor bovengenoemde functie.

€2100.= bruto ik ben 45 jaar met veel ervaring.

Ik vind dat ik een beetje in de maling ben genomen met salaris.

Mijn collega,aangenomen als junior secretarresse is 20 en krijgt 1700 bruto.

Alleen omdat ik een anders functiernaam heb lijkt het wel of ik niet naar werk beloond word.IK VOEL ME IN DEMALING GENOMEN.

Wat zou ik eigenlijk moeten verdienen denken jullie?

Receptioniste schreef:

>

> Hallo,

>

> Wie kan mij vertellen wat mijn salaris indicatie ongeveer zou

> moeten zijn, ik denk namelijk zelf dat ik voor mijn

> werkzaamheden niet genoeg betaald krijg.

>

> Ik werk 40 uur per week, als receptioniste met P&O en

> directiesecretaresse werkzaamheden. Ik ben 32 jaar.

• karin

he hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging maar wou eigenlijk wel weten wat ongeveer het loon van een receptioniste/telefoniste zal zijn. ik ben 24 en zoek een baan voor 32 uur per week. kan iemand mij een beejte een indicatie geven??