salaris indicatie receptioniste met P&O/directie secretaresse werkzaamheden

• Receptioniste

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat mijn salaris indicatie ongeveer zou moeten zijn, ik denk namelijk zelf dat ik voor mijn werkzaamheden niet genoeg betaald krijg.

Ik werk 40 uur per week, als receptioniste met P&O en directiesecretaresse werkzaamheden. Ik ben 32 jaar.

• Joyce

Wat zijn dan je opleiding, je taken en je verantwoordelijkheden?

• receptioniste

Mijn opleiding is Schoevers MBO receptioniste,telefoniste administratief medewerkster. Maar sinds ik 4 jaar geleden als receptioniste ben gaan werken moet ik ook P&O werkzaamheden uitvoeren.

Taken: Receptie-& balie werkzaamheden (bediening telefooncentrale, etc), administratieve werkzaamheden, postverwerking (inkomende & uitgaande post), verspreiden inkomende correspondentie, contacten leveranciers onderhouden, centrale agendabeheer (inplannen van de vergaderruimtes, afspraken van managers), archiveren, boeken van hotels & zakenreizen, fleurop service bestellingen, correspondentie Nederlands & Engels, lunch, visums regelen, vertalen van diverse documenten / correspondentie in Engels en Nederlands, contact met overheids-instansies (IND/Ambassades)i.v.m. verblijfsvergunningen / tewerkstellingsvergunningen, contacten uitzendbureau’s (werving & selectie), contact met schoonmaakbedrijf,contracten werknemers, verlof registratie, informatie CAO wijzigingen, ziekte verzuim regelen/ARBO,salaris mutaties, overwerkuren registratie, lunch inhoudingen, fakturen nakijken, kantoorartikelen bestellen & voorraad bijhouden, koeriersdiensten inschakelen, bezoek ontvangen & koffie / thee verzorgen, transportopdrachten invoeren / totale kosten transport registratie, assisteren directeuren, diverse ondersteunende werkzaamheden andere afdelingen etc.

• karin

1900 bruto hooguit

• receptioniste

Bedankt, Zoiets dacht ik namelijk zelf ook.

• Natascha