gezamenlijk inkomen

• paul

harry jonge,

Je moet je eigen kapot schamen met zo'n flutinkomen per maand, daar komen de meeste mensen hun bed nog niet voor uit volgens mij!

kortom: ga naar de voedselbank!

goed antwoord? :p

• Harry

Volgens mij kom jij helemaal je bed niet uit ….Paul…..STEUNTREKKER!

• karin

kunnen julie niet ergens anders je voldoening uit halen, dit is zo zielig zo.

Zoek een hobby

• Harry

Bruto jaarinkomen samen is 71.000. Mijn vraag werd gesteld vanwege het feit dat wij op dit moment enkele belangrijke beslissing moeten nemen.

is dit een salaris waarmee je bijvoorbeeld een huis van 300.000 kunt bekostigen of kunnen we beter voor een rijtjeswoning van 185.000 gaan.

Hoe zien anderen (jullie) dat?

• herb

met dat bedrag dat jullie elke maand binnen halen.

kunnen jullie makkelijk een villa bekostigen.

en elk jaar een nieuwe bmw x5.

en voor het vrouwtje een porsche, als boodschappen wagentje.

gr.herb.

• paul

haha nope ik ben geen steuntrekkert, iedere dag vroeg mn bedje uit.

Maar stel dat je dat salaris hebt wat je zegt ga dan niet zo onnozel zitten vragen of dat veel is of niet.

Ik denk dat je bij zo'n salaris een behoorlijk IQ moet hebben en dat je dan heus wel zal weten of het wat is!

• Guido

ik denk dat je voor een vraag over het bekostigen van een huis bij een hypotheker zal moeten zijn……..Deze zal precies voor je uit kunnen rekenen hoeveel je mag lenen.

• L.

Leuk zo'n vrouw die 5400 p/mnd verdient, aan de tijden dat jij hier berichtjes plaatst te zien ben jij degene die in de steun zit??

5400…tja sommige mensen zoen er een moord voor en anderen komen er hun bed niet voor uit. Persoonlijk vind ik 5400 voor 68 uur in de week niet bijzonder hoog, maar het is wel bovengemiddeld, het is maar wat je gewend bent.