telefoniste/receptioniste

• desiree

Hallo, wie weet wat je als beginend telefoniste/receptioniste kunt verdienen? Ik ben 27 jaar en ben door ziekte niet in de gelegenheid geweest te gaan werken,dus ik heb helaas geen werk-ervaring. Wel ben ik van plan om een HBO studie SJD te gaan volgen in deeltijd.En misschien heeft er nog iemand tips welk werk bij die opleiding aansluit?

• Bridget Jones

rond de 1600 euro bruto denk ik, zeker ook omdat je geen enkele werkervaring hebt, je zult je op moeten werken net als andere mensen. en telefoniste receptioniste wordt ook niet zo goed betaald, het is namelijk geen top functie.

Wat is SJD dan voor studie??? Anders heb ik ook geen idee wat er op aansluit?

groetjes Bridget

• desiree

Bedankt voor je reactie. SJD staat voor Sociaal Juridische Dienstverlening.

• Bridget Jones

Ik heb echt geen idee wat daarop aan zou sluiten, sorry.

• agnes

Wat verdien je als er administratief werk bij komt,zoals uren van monteurs,facturering,inboeken inkoopfacturen,verkoop in de shop.Heb 10 jaar werkervaring,maar wel als planner bij een transportbedrijf,heb ook diverse administratieve opleidingen gevolgd,waaronder directiesecretaresse en boekhoudkundig medewerker.Daarnaast studeer ik nog logistiek management op HBO niveau,en heb 4 jaar de lerarenopleiding Nederlands gevolgd.(niet afgerond,op scriptie blijven hangen).Wat kan ik vragen voor een administratieve functie in de verkoop?Is 2000 reeel?

• Joyce

Ben bang dat 2000 te hoog gegrepen zijn, de taken die je noemt zijn nou niet de zwaarste adm. taken.

Denk eerder aan 1800 euro.

• holenleeuw

oke,bedankt!Dat is dan voor 40 uur waarschijnlijk.Wat hou je daar dan netto aan over?1200 of zo?1900 is dan ook te hoog,met 10 jaar werkervaring?

• Joyce

kunt het altijd vragen maar toen ik deze werkzaamheden deed kreeg ik (volgens de CAO) max. 1800 en dan had ik er nog meer taken bij.

Maar goed ik zeg altijd vraag iets meer als wat je echt wilt hebben, gaan ze accoord dan heb je gelukt. Accepteren ze het niet dan heb je nog wat ruimte om te onderhandelen. Denk dan misschien ook eens aan sec.voorwaarden….

Suc6