communicatieadviseur

• Zuus

Hallo,

Ik ben 30 jaar en werk ongeveer 5 jaar bij een middelgrote gemeente in Zuid-Holland als communicatieadviseur. Mijn opleiding is HBO communicatie. Op dit moment krijg ik ongeveer 2900 per maand (ik werk 32 uur). Is dit een acceptabel salaris.???

• Bridget Jones

nou nou, ik vind het nogal voor 32 uur!!!!!

• Jeroen

Hoi Zuus, wist niet dat een gemeente zoveel betaalde voor een HBO'er. Je verdient een zeer goed salaris voor de 32 uur dat je werkt. Mijn werkgever, gemeente, betaald niet zoveel aan de comm.adviseur. En die moet 36 uur werken. Vooral niet van baan gaan veranderen. Je werkgever is een zeer goede betaler.

• Jeroen

Zuus, heb je het over een bruto of netto bedrag???

• Richard

Dat vroeg ik me dus ook af

• Zuus

Het salaris was ik aangaf is bruto, maar ik zit nog niet aan het eind van schaal. Over vier jaar verdien ik bij gewoon goed functioneren 3250 bruto.

• Sander

Dan groei je dus in 4 jaar tijd maar 350 euro, dat is niet zoveel.

Gemeentes betalen vaak goede startsalarissen maar de groei is er wel snel uit. Op den duur kan je beter het bedrijfsleven in stappen want daar ga je bij hogere functies wel meer verdienen dan overheid.

Heb je ook een 13e maand en andere gunstige arbeidsvoorwaarden Zuus?

• Zuus

ik heb een eindejaarsuitkering van 3% en een vakantieuitkering van 8%.

• Kelvin

2900 bruto voor 32 uur?.. Ik dacht altijd waar doen die mensen het van..maar nu weet ik het.. Wat een schandalig hoog salaris

• Zuus

Jaahaaaa Kelvinnetje…….en ik groei binnen vijf jaar door naar een salaris van 3500 euro.

ha ha ha ha ha ha