Een aantal maanden geleden heb ik onslag genomen bij mijn 1e werkgever en heb toen na mijn opzegging nog 3maanden doorgewerkt om alles zo goed mogelijk af te maken en hen de gelegenheid te geven om mensen in te werken in mijn functies.

Maar nu ik daar weg ben en bij mijn nieuwe werkgever werk is mijn 1e werkgever een samenwerking begonnen met het bedrijf waar ik nu werk en nu word mij telkens door mijn nieuwe werkgever gevraagd (wat dus mijn 1e werkgever slim aan hem weer heeft gevraagd omdat die mij nog goed kan gebruiken) of ik kan langskomen bij mijn 1e werkgever, omdat ze wat kennis van mij nodig hebben, waar ik ook nog eens geen vergoeding voor krijg.

Ik vind dit niet kennen en ben het er helemaal niet mee eens dat ik af en toe terug moet, omdat ze me simpelweg zo gebruiken.

Ik heb bij mijn nieuwe werkgever nog geen vast contract en heb al gezegd dat ik het niet leuk vind maar het word mij telkens weer gevraagd en weet niet hoe ik ervan af kom en of ik er wat voor tegenover kan stellen?

Heeft iemand misschien tips om mij hiermee te helpen???

Alvast heel erg bedankt.